کارت‌بازی خریدهای جدیدمان صادر شده است/ باشگاه ذوب‌آهن ساختار ثابت و مشخصی دارد

  • کد خبر : 4118
  • 8 اسفند 1402, 20:00
کارت‌بازی خریدهای جدیدمان صادر شده است/ باشگاه ذوب‌آهن ساختار ثابت و مشخصی دارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان جدیدی که کسب کردیم پس از اینکه پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه باز شد با صادر شدن کارت‌بازی‌شان می‌توانند فردا در برابر ذوب‌آهن قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ، اوسمار وی را شامگاه امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی با ذوب‌آهن همچون سایر بازی‌های لیگ سخت است و می‌تواند در مسیر پیشرفت‌مان به تیم ما کمک کند. ذوب‌آهن شکل ساختاری خاص دارد و آن را حفظ کرده است. سرمربی آن‌ها را در این دو سال می‌شناسم و می‌دانم روی تیم‌های خود تسلط کامل دارد.

وی افزود: رقابت نزدیکی خواهیم داشت و امیدوارم با استفاده از فرصت‌ها برنده بازی باشیم. بازی مهمی برای پرسپولیس است و این سه‌امتیاز که نیاز است را می‌خواهیم کسب کنیم تا در ادامه راه بتوانیم اتفاقات بهتری رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات نقل‌و انتقالاتی‌شان تصریح کرد: پنجره نقل‌و انتقالاتی برای شکل‌دادن به تیم‌هاست و همان‌طور که چهار بازیکن از دست دادیم چند خرید هم داشتیم. میلاد سرلک و محمد عمری را نیاز داشتیم که نباید جدا می‌شدند. شهاب زاهدی انتخاب شخصی داشت تا برای شرایط بهتر به خارج از ایران برود و نبیل باهویی هم بابا تلاشی که این مدت انجام داد از وی تشکر می‌کنم اما برای اینکه نتوانست با فوتبال ایران وفق پیدا کند جدا شد و جا برای یک بازیکن جدید خالی شد.

اوسمار وی را خاطرنشان کرد: همانند سال‌های اخیر در نقل‌و انتقالات کند بودیم و نتوانستیم بازیکن مدنظرمان را جذب کنیم اما باید با جست‌وجوی مناسب یک مهاجم آزاد خوب را به‌خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند در هر تیم دیگری که بود جای خالی‌اش احساس می‌شد همه به وی روحیه دادیم و حمایت‌ش کردیم. همیشه شانس‌های بزرگ زمانی به انسان روی می‌آورند که شرایط خوبی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازی که نزدیک‌تر باشد نسبت به تیم حریف آنالیز را برای تیم ما راحت‌تر می‌کند. به دیدارهای ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول نگاه کنید فرم بازی‌اش را تغییر نداده است و چهار بازی اخیرشان را آنالیز کردیم که دو بازی قبلی‌شان در جام‌حذفی و لیگ برتر بود. آن چیزی که می‌خواستیم نبود اما بد هم نبود.

اوسمار وی را در پایان گفت: تمام بازیکنان جدیدی که کسب کردیم پس از اینکه پنجره نقل‌و انتقالاتی باشگاه باز شد با صادر شدن کارت‌بازی‌شان می‌توانند فردا در برابر ذوب‌آهن قرار بگیرند. مصدوم نداریم و فقط علیرضا بیرانوند به‌علت محرومیت کنار تیم نخواهد بود.

منبع: imna-731408

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4118

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.