۲۴ پروژه در دهه فجر افتتاح شد

  • کد خبر : 4052
  • 29 بهمن 1402, 18:00
۲۴ پروژه در دهه فجر افتتاح شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در قسمت‌ها مختلف برنامه‌هایی در دهه فجر داشتیم که در مباحث عمرانی ۲۴ پروژه در پهنه استان تکمیل و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ، جواد محمدی در نشست خبری مدیرکل و معاونان اداره ورزش جوانان استان اصفهان که عصر امروز _ یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در سرای ورزشکاران تختی برگزار گردید، با تبریک اعیاد ماه شعبان و روز جوان، اظهار کرد: در قسمت‌ها مختلف برنامه‌هایی در دهه فجر داشتیم، در مباحث عمرانی ۲۴ پروژه در پهنه استان تکمیل و افتتاح شد. برخی پروژه‌ها راکد بود که تکمیل شد، طی مدتی که بنده در خدمت دوستان بودم ۲۵۶ پروژه را تحویل گرفتیم که شامل ۱۴۰ پروژه راکد و ۱۲۶ پروژه نیم‌تمام بود. در این مدت تمام اعتبارات در حوزه ورزش با تلاش شبانه‌روزی جذب شد و مجموعه ۵۰ پروژه تکمیل شد.

وی افزود: هدایای ورزشکاران مدال‌آوران هانگژو در حضور نماینده محترم ولی فقیه و استاندار اصفهان به آنان تقدیم شد. ورزش بانوان به عنوان قهرمانی کشور نائل شدند که نشان از همت والای بانوان اصفهانی دارد. در حوزه هیئت‌های ورزشی از روزی که شروع کردیم تعدادی هیئت را با سرپرست تحویل گرفتیم ولی امروزی که در خدمت شما هستم ۲۴ مجمع انتخاباتی را برگزار کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: برنامه‌های خوبی در حوزه جوانان داشته‌ایم که به شکل خوبی پیگیری شده است. یکی از کارهای خوب در این حوزه پیگیری و تکمیل خانه‌های جوان در برخی از شهرستان‌ها بوده است. در نیمه اول ۱۴۰۳ این خانه‌های جوان تکمیل خواهد شد. در حوزه جوانان ۱۴ شبکه مدنظر وزارت بوده که یکی از آنها شروع به کارش را از اصفهان آغاز کرده است و فعالیت ۱۳ شبکه دیگر در حال پیگیری است. در قسمت سمن‌های جوانان بیش از ۳۰۰ مجموعه مردم نهاد در استان داریم.

وی افزود: در درگاه‌های صدور مجوز باشگاه‌های خصوصی از مرز ۲۰۰۰ مجوز عبور کرده‌ایم از طریق این درگاه صدور مجوز در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی می‌شود. برنامه‌های دیگری در هفته جوان خواهیم داشت و بیش از ۰۰۰ ۱ برنامه در پهنه استان پیگیری خواهد شد. یکی از برنامه‌های خوبی که پیش بینی شده است جشن بزرگ روز جوان است که با همکاری چند نهاد چهارشنبه دوم اسفندماه در سالن پیروزی برگزار خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در هفته تربیت بدنی برنامه‌های متعددی داشتیم، برای نخستین بار نمایشگاه تخصصی در سالن گلستان شهدا برگزار شد که با استقبال خوبی از سمت مردم مواجه شد. بخش‌های مختلف ورزش استان در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

وی افزود: نخستین جشنواره خیران ورزش‌یار را برگزار کردیم که اعداد خوبی از این طریق جمع‌آوری شد. دست همه خیران را می‌بوسم و از زحماتشان تشکر می‌کنیم. یکی از برنامه‌های مدنظر در روزهای آتی بحث تجلیل از قهرمانان استان است، برگزاری اینگونه مراسمات به تشویق و ترغیب بهتر ورزشکاران منجر خواهد شد. برای اولین بار مدنظر داریم مربیان و داوران را نیز مورد تجلیل قرار خواهیم داد.

خبر تکمیل می‌شود…

منبع: imna-729258

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4052

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.