با اخراج دانشگر شیرازه تیم از هم پاشید

  • کد خبر : 4037
  • 27 بهمن 1402, 02:00
با اخراج دانشگر شیرازه تیم از هم پاشید
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: تا قبل از ۱۰ نفره شدن می‌توانستیم گل دوم را به الهلال بزنیم و برنده بازی شویم اما پس از اخراج دانشگر تمرکز تیم از بین رفت و سه گل دریافت ‌کردیم.

به گزارش خبرگزاری ، سیدمحمد کریمی پس از باخت تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران خیلی پرشور بودند و از ما حمایت کردند خصوصاً بانوان که به ورزشگاه آمدند. بازی خیلی خوبی تا قبل از اینکه ۱۰ نفره شویم انجام دادیم اما بازی خوبی ارائه دادیم و می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما اخراج محمد دانشگر باعث از بین رفتن شیرازه تیم شد.

وی افزود: قضاوت‌ها فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باوجود VAR داشته باشد. عصبانیت به‌خاطر گل بدموقعی بود که دریافت کردیم و انتظار آن را نداشتیم و از همین‌رو تمرکزمان به‌هم ریخت و اعتراض‌هایی نسبت به تصمیمات داور داشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: امکانات کوچک ازجمله زمین خوب برای تمرین نداریم و این کیفیت تیم‌های ایرانی را پائین می‌آورد. باشگاه‌های عربستانی هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند. ما حتی در لیگ برتر VAR نداریم و به‌همین علت تمرکز بچه‌ها به‌هم می‌ریزد چرا که در لیگ برتر این تکنولوژی وجود ندارد. ماهم انسان هستیم و امیدواریم که باوجود شرایط فعلی در عربستان پیروز شویم.

سیدمحمد کریمی در پایان خاطرنشان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق بسیار خوب و خوشایند و برای ما یک انرژی مضاعف بود. امیدوارم مسئولان استان اصفهان بیشتر حمایت کنند و حضور بانوان را در لیگ برتر برای سپاهان هموار کنند.

منبع: imna-728608

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4037

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.