بلیط فروشی دیدار سپاهان و الهلال آغاز شد + لینک سایت فروش

  • کد خبر : 4004
  • 24 بهمن 1402, 14:00
بلیط فروشی دیدار سپاهان و الهلال آغاز شد + لینک سایت فروش
سامانه بلیت‌فروشی بازی سپاهان و الهال از ساعتی پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. هواداران می‌توانند بلیت‌های الکترونیکی این دیدار را از طریق سامانه fooladsepahansport.com تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری ، تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه، بیست‌وششم بهمن در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان، سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعت ۱۰ صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی وبگاه باشگاه سپاهان دریافت کنند.

لازم به ذکر است که به دلیل دستورات مکرر مسئولان آسیایی برگزاری مسابقه، ورود تماشاگران به ورزشگاه فقط با ارائه بلیت امکان‌پذیر است و افرادی که بلیت ندارند، اجازه حضور به ورزشگاه را پیدا نخواهند کرد. باشگاه سپاهان با افراد تخطی‌کننده از قانون، با جرایم و محدودیت‌های انضباطی برخورد می‌کند.

هواداران دارنده باساکارت می‌توانند بلیت مسابقه را با ۵۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت کنند.

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار سپاهان و الهلال دارند می‌توانند از طریق سامانه fooladsepahansport.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

منبع: imna-727890

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/4004

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.