گزارش زنده؛ سپاهان ۲ – فولاد خوزستان ۱

  • کد خبر : 3724
  • 23 آذر 1402, 16:00
گزارش زنده؛ سپاهان ۲ – فولاد خوزستان ۱
تیم فوتبال سپاهان در دیداری معوقه به مصاف فولاد خوزستان رفته است.

به گزارش خبرگزاری ، در چارچوب رقابت‌های معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر_ از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر:

گل‌ها:

فرشاد احمدزاده (دقیقه ۶)، شهریار مغانلو (دقیقه ۱۲) برای سپاهان؛ عادل ارغند (دقیقه ۳۰) برای فولاد

اخطار:

محمد کریمی (دقیقه ۳۲) از سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد قربانی، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

فولاد: کریستوفر کنت، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، سینا مریدی، شاهین توکلی، محمد خادمی، علی شجاعی، جفرسون سیلوا، محمد عسکری و عادل ارغند

سرمربی: ژوزه ایگناسیو مارتینز

داور: رضا عادل

شرح بازی:

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۶- سپاهان) - با پاس رضاییان، احمدزاده در پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و با شوتی که در بین راه به مدافعان برخورد کرد دروازه مهمان را خیلی زود باز کرد.

۰-۲ (دقیقه ۱۲- سپاهان) - باز هم این رامین رضاییان بود که با پاسی دقیق زمینه ساز گل سپاهان شد. این بار ارسال زمینی او از سمت راست پشت مدافعان به مغانلو رسید تا با ضربه‌ای محکم دروازه کنت را برای دومین بار باز کند.

۱-۲ (دقیقه ۳۰- فولاد) - حرکت خوب علی نژاد از سمت چپ منجر به ایجاد موقعیت خوب برای فولاد شد، ارسال او به تیر دوم با ضربه انصاری برای ارغند مهیا شد تا او با یک ضربه محکم دروازه سپاهان را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵- ارسال زیبا و دقیق رضاییان می‌رفت منجر به سومین پاس گل او در این بازی شود اما توپی که به دابو در موقعیت تک به تک رسید با ضربه بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴ - در یک ضد حمله با پاس دابو، مغانلو در موقعیت خوبی در محوطه جریمه قرار گرفت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶- شکاری که در شلوغی محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت خوبی شده بود با شوتی دروازه فولاد را نشانه گرفت اما توپ با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

منبع: imna-712014

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3724

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.