استفاده از VAR در دربی پایتخت شروع یک تغییر خوب است / امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند

  • کد خبر : 3719
  • 22 آذر 1402, 22:00
استفاده از VAR در دربی پایتخت شروع یک تغییر خوب است / امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این شروع یک تغییر است و امیدوارم همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشند و از این موضوع استقبال می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان در چارچوب دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: این دیدار قرار بود ماه‌ها پیش برگزار شود، فولاد نسبت به ابتدای فصل پیشرفت کرده و تیمی رقابتی، جنگنده و خوب است؛ بنابراین بازی فردا طبق انتظارها باکیفیت خواهد بود. فولاد فصل گذشته کار را برای ما در اصفهان سخت کرد، بدین ترتیب از بازی فردا انتظاری ندارم و فقط امیدوارم هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند و با تشویق‌های آن‌ها سود لازم را ببریم.

وی افزود: تیم ما باید عملکرد خود را نمایش دهد، درحال پیشرفت هستیم اما باید عملکرد باکیفیتی داشته باشیم‌. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بازی باکیفیتی را رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درخصوص حواشی عجیب داوری در لیگ ترکیه تصریح کرد: اتفاقات عجیبی در ترکیه برای داور افتاد، مشخص نیست چرا رئیس فدراسیون چنین تصمیمی گرفته است، به فکر برد هستیم و باید اشتباهات‌مان را درک کنیم، تبعیض قائل نشویم و همه با یکدیگر همبستگی داشته باشند.

ژوزه مورایس درخصوص استفاده از VAR در دربی پایتخت خاطرنشان کرد: هرچیزی که بازی با عدالت را رقم بزند، مشکلی نیست اجرا شود، این شروع یک تغییر است و امیدوارم همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشند و از این موضوع استقبال می‌کنم. کنار خط به آرامش نیاز است، بازی خیلی چیزها هست و مربی کنار خط نیست و بازیکنان داخل زمین هستند؛ بازیکن باید بهترین عملکرد خود را داشته باشد،

وی ادامه داد: تمرکز من روی کمک به بازیکنان و حمایت از آن‌ها است و برخی مواقع اتفاقات ساده و عادلانه نیست و برخی مواقع انسان‌ها احساسی عمل می‌کنند. دید همه متفاوت است، فوتبال یک بازی برای لذت بردن مردم است که ارزش‌های انسان را دارد، باید عادلانه باشیم و باید به قوانین احترام بگذاریم.

سرمربی طلایی‌پوشان در پایان گفت: باید به بازیکن، داور، هوادار و چیزهایی که ارزش بیشتری از نتیجه دارد، احترام بگذاریم، ورزش برای در کنار یکدیگر بودن و مانند یک مهمانی است که همه باید بیایند و لذت ببرند. همه به فکر بردن هستند اما همه نمی‌توانند در یک‌زمان برنده باشند، زمان بردن برای همه می‌رسد و باید بتوانیم باخت را قبول کنیم و به حریف احترام بگذاریم و سپس از اشتباه‌مان درس بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

منبع: imna-711838

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3719

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.