گزارش زنده؛ استقلال خوزستان ۰- سپاهان ۲

  • کد خبر : 3578
  • 2 آذر 1402, 18:00
گزارش زنده؛ استقلال خوزستان ۰- سپاهان ۲
تیم​‌های استقلال خوزستان و سپاهان در اولین دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌​اند.

به گزارش خبرنگار ، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه، دوم آذرماه_ از ساعت ۱۶:۴۵ تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان

ورزشگاه: غدیر اهواز

تماشاگر:

گل‌ها:

گل: آریا یوسفی (دقیقه ۱۳) برای سپاهان

اخطار:

اخطار: هادی محمدی (دقیقه ۱۸) از سپاهان

اخطار: احمدرضا جلالی (دقیقه ۲۵) از استقلال خوزستان

اخطار: حسن شوشتری (دقیقه ۳۹) از استقلال خوزستان

استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، عبدالعظیم گوک، محمود مطلق زاده، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، متین کریم زاده، امیر محمد محکم کار، ابوالفضل کوهی، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا و احمدرضا جلالی

سرمربی: سیروس پورموسوی

سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، شهریار مغانلو، احسان پهلوان و سیاوش یزدانی

سرمربی: خوزه مورایس

داور: بیژن حیدری

شرح بازی:

اولین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در شرایطی بین استقلال خوزستان و سپاهان برگزار می‌شد که مهمترین نکته بازی قبل از شروع، عدم حضور پنج ملی پوش سپاهان در ترکیب ابتدایی تیم بود. مورایس به غیر از دانشگر، رضائیان، حسین‌نژاد و اسدی، حتی از نیازمند هم در چارچوب دروازه استفاده نکرده بود تا به بازیکنانی که بیشتر در بازی‌های قبل نیمکت نشین بودند فرصت بازی برسد.
هرچند سپاهان دقایق ابتدایی بازی را متزلزل آغاز کرد اما خیلی سریع بر توپ و میدان مسلط شد و با چند حمله خطرناک نشان داد قصد دارد خیلی زود دروازه میزبان خود را باز کند.

سپاهانی‌ها به هدف خود هم رسیدند و روی یکی از کرنرهای خود در دقایق ابتدایی، این آریا یوسفی بود که حرکت تمرین شده تیم را با ضرب‌های بیرون پا به زیبایی به گل تبدیل کرد تا طلایی پوشان به گل اول بازی که اهمیت زیادی داشت برسند.

با این گل استقلال خوزستان برای جبران کمی از لاک دفاعی بیرون آمد و همین اتفاق کافی بود تا سپاهان با استفاده از فضای پشت مدافعان استقلال خوزستان موقعیت را برای زدن گل دوم ایجاد کند، جایی که پاس پشت دفاع محمد کریمی موجب تک به تک شدن یوسفی شد تا او با ضرب‌های دقیق گل دوم خود و تیم را به ثمر برساند.

سپاهان که تقریباً کار میزبان را در ۳۳ دقیقه تمام کرده بود در یک ربع پایانی بازی در نیمه نخست بیشتر قصد کنترل بازی و حفظ نتیجه را داشت که در این امر موفق بود تا نیمه نخست با همان دو گل به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۳- سپاهان) - کرنر ارسالی سپاهان از سمت راست به پشت محوطه جریمه رسید تا آریا یوسفی با کنترل توپ و ضربه بیرون پای زیبا دروازه میزبان را باز کند.

۲-۰ (دقیقه ۳۳- سپاهان) - پاس ارسالی بلند به پشت مدافعان استقلال خوزستان در موقعیتی تک به تک به یوسفی رسید تا او با یک ضربه دقیق گل دوم سپاهان را هم به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲- در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی استقلال خوزستان می‌رفت تا در یک موقعیت تک به تک به گل برسد اما میرزازاد توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵- ارسال یوسفی از سمت راست در مرکز محوطه جریمه به مغانلو رسید اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰- روی یک حمله سریع از سمت بازیکنان سپاهان آریا یوسفی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او را پورحمیدی دفع کرد.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

منبع: imna-706562

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3578

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.