بازی مقابل ازبکستان سخت است/ با درایت قلعه نویی، پیروزی در دست یوزهاست

  • کد خبر : 3563
  • 30 آبان 1402, 14:00
بازی مقابل ازبکستان سخت است/ با درایت قلعه نویی، پیروزی در دست یوزهاست
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: بازی مقابل ازبکستان حساس و سخت است اما با کیفیت بازیکنان و درایت قلعه نویی به پیروزی می‌رسیم.

به گزارش خبرگزاری ، دو تیم ازبکستان و ایران امروز _سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف یکدیگر می‌روند تا برای رسیدن به بزرگترین جام فوتبال جهان اولین قدم‌های خود را بردارند، تیم ملی ازبکستان در بازی قبلی خود ۳ بر یک ترکمنستان را شکست داد و تیم ملی ایران هم ۴ بر صفر هنگ‌کنگ را مغلوب کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت امیر قلعه نویی در بالاترین حالت آمادگی قرار دارد و در ۹ بازی قبلی به پیروزی رسیده است که یکی از این ۹ برد در فینال تورنمنت کافا مقابل تیم ملی ازبکستان بوده است. تیم ملی فوتبال کشورمان در ۱۲ تقابل با ازبکستان در طول تاریخ به ۱۰ پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافته است که در این ۱۲ بازی در امیر قلعه‌نویی بوده در ۲ مسابقه سرمربی تیم ملی بوده و هر دو دیدار را با پیروزی به پایان رسانده است، در این ۱۲ بازی ایران ۱۶ بار موفق به گلزنی شده و ازبکستان هم تنها ۳ بار موفق به گشودن دروازه ایران شده است.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در گفت وگو با خبرنگار در خصوص بازی تیم ملی کشورمان و ازبکستان در در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار کرد: قلعه نویی مربی باتجربه ایست و تیمم ملی با وی روند خوبی را طی می‌کند اما بازی امروز، بازی سخت و حساسی است. ازبکستان در سیر پیشرفت قرار دارد و این موضوع را در رده‌های پایه این کشور نیز می‌توان دید، نمی‌گویم بازی آسانی برای تیم ملی است بلکه بازی سختی است اما با کیفیت بازیکنان و درایت قلعه نویی انشاالله به پیروزی می‌رسیم و با موفقیت از این مرحله رد می‌شوند.

ربیعی با اشاره به ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ازبکستان، تصریح کرد: فکر می‌کنم ترکیب تیم ملی زیاد با بازی‌های قبلی تغییری نداشته باشد و ترکیب همیشگی با تغییراتی جزئی را شاهد باشیم.

منبع: imna-705922

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3563

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.