توجه به ارزش‌های انقلابی منجر به پایداری فعالیت ورزشی باشگاه‌ها می‌شود

  • کد خبر : 3541
  • 25 آبان 1402, 12:00
توجه به ارزش‌های انقلابی منجر به پایداری فعالیت ورزشی باشگاه‌ها می‌شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: آنچه که پایداری را به یک مجموعه‌ورزشی می‌دهد توجه به ارزش‌های دینی، انقلابی، ملی، اخلاقی، انسانی، رفتار جوانمردانه و روحیات فرهنگی است.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی سپاهان در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده شهدای مقاومت و ورزشکاران اصفهانی که مقابل نمایندگان رژیم‌صهیونیستی بازی نکردند در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: بالندگی و پویایی ورزش و همچنین بخش عمده روح واقعی ورزش، شامل ارزش‌ها، فرهنگ، اخلاق و همچنین ویژگی‌های اخلاقی است. در ذات فعالیت‌های ورزشی، آنچه که پایداری را به یک مجموعه‌ورزشی می‌دهد توجه به ارزش‌های دینی، انقلابی، ملی، اخلاقی، انسانی، رفتار جوانمردانه و روحیات فرهنگی است.

وی افزود: باشگاه سپاهان با قدمت ۷۰ ساله، آغازین روزهای تولد خود در سال ۱۳۳۲ با آمیختگی با مسائل فرهنگی پیگیری کرده است و طبیعی است که در ادامه آن و طی سالیان اخیر نیز توجه به مسائل فرهنگی به‌عنوان یک باید و ضرورت و یک روح بالنده برای مجموعه همراه و همگام بوده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: ورزشکاران ویژگی‌های اخلاقی، ارزش‌های انسانی، ملی، دینی و ایمانی را در کنار قدرتمندی خود داشته باشند. شاهد یک مراسم ارزشمند از شهرداری اصفهان بودیم که به زنان و مردانی که با بزرگ‌منشی در مسابقات حضور پیدا کرده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر ورزشکاران رژیم‌صهیونیستی قرار نگرفتند ارج نهاده شد.

محمدرضا ساکت در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که جوانمردان اصلی هستند و بهترین افتخارات خود را وا نهاده و میدان نبرد را ترک کردند و نشان دادند همگام مظلومان هستند و قلب‌هایشان برای مردم فلسطین و همه مردم مظلوم جهان می‌تپد.

منبع: imna-704639

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3541

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.