ظاهرا فقط پرسپولیس از سقف قرارداد عبور کرده است / هواداران سپاهان به ما فحاشی کردند

  • کد خبر : 3499
  • 21 آبان 1402, 22:00
ظاهرا فقط پرسپولیس از سقف قرارداد عبور کرده است / هواداران سپاهان به ما فحاشی کردند
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم تنها تیمی که سقف قرارداد را رعایت نکرده است پرسپولیس است.

به گزارش خبرگزاری ، افشین پیروانی پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌هرحال بازی برد و باخت دارد؛ امروز سپاهان میزبان بود و حداکثر استفاده را از این موضوع کردند، جو خوبی در ورزشگاه وجود نداشت و فحش‌های ناموسی به بازیکنان، کادر فنی و خود من دادند که باید از هواداران سپاهان تشکر کنم و امیدوارم تصمیم‌گیرندگان این صحنه‌ها را دیده باشند.

وی درخصوص قضاوت کوبل‌داوری افزود: بحث داوری را باید کارشناسان به آن اشاره کنند؛ در صحنه‌ای که میان من و موعود بنیادی‌فر جنجال پیش آمد، من می‌خواستم نیمکت‌مان را آرام کنم، اما داور متوجه نشد و به من گفت که نیمکت را اداره کن، من هم گفتم که اگر کاری کردم، برای آرام کردن نیمکت بوده است، ما از اتفاقات و فحش‌هایی که دادند شاکی هستیم، اما سپاهان تیم خوبی است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تنها تیمی که سقف را رعایت نکرده پرسپولیس است، همه تیم‌ها سقف را رعایت کرده‌اند، نیمکت‌ها را ببینید که چه نفراتی در زمین و چه نفراتی روی نیمکتشان هستند! اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد این بود که ما سقف را رعایت نکردیم اما سایر تیم‌ها آن‌را رعایت کردند.

منبع: imna-703666

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3499

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.