سعی کردیم به بازی برگردیم اما نشد/ هنوز ۱۳ بازی دیگر باقی‌مانده و تلاش می‌کنیم بهتر شویم

  • کد خبر : 3455
  • 20 آبان 1402, 00:00
سعی کردیم به بازی برگردیم اما نشد/ هنوز ۱۳ بازی دیگر باقی‌مانده و تلاش می‌کنیم بهتر شویم
کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون گفت: بازی را بد شروع کردیم و در ادامه سعی کردیم به بازی برگردیم اما باوجود اینکه اختلاف گل را با گیتی‌پسند کاهش دادیم باز هم نتوانستیم امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ، علی‌اصغر حسن‌زاده پس از شکست تیم فوتسال مس سونگون در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر در برابر گیتی‌پسند اظهار کرد: دیدار جذابی بود و همه بینندگان تلویزیون از این بازی لذت بردند. متأسفانه بازی را بد شروع کردیم و در ادامه سعی کردیم به بازی برگردیم اما باوجود اینکه اختلاف گل را با گیتی‌پسند کاهش دادیم متأسفانه باز هم نتوانستیم امتیاز بگیریم.

وی افزود: متأسفانه شروع خوبی در رسیدن به نتیجه نداشتیم و همین موضوع باعث شد که بازی را واگذار کنیم. از نظر من اصلاً کری‌خواندنی وجود ندارد و این از جذابیت بازی فوتسال است و لذت بازی با همین کری خواندن‌ها است و تمام این اتفاقات و برخوردها در کمال احترام در بازی می‌افتد.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در پایان گفت: همه این درگیری‌ها و کری‌ها نیز از جذابیت این رشته است و در فضایی این‌چنین کوچکی قطعاً این‌طور اتفاقاتی در ورزش امری طبیعی است. لازم است تاکید کنم هنوز ۱۳ بازی باقی مانده و هیچ چیزی مشخص نیست و در این مدت سعی می‌کنیم که بهتر شویم.

منبع: imna-703082

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3455

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.