تغییر زمان دیدار گیتی‌پسند-مس‌سونگون / شبکه ورزش الکلاسیکو فوتسال ایران را پخش می‌کند

  • کد خبر : 3443
  • 18 آبان 1402, 18:00
تغییر زمان دیدار گیتی‌پسند-مس‌سونگون / شبکه ورزش الکلاسیکو فوتسال ایران را پخش می‌کند
با اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند ساعت مسابقه حساس گیتی‌پسند-مس سونگون به دلیل پخش زنده تلویزیونی تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری ، در هفته سیزدهم لیگ فوتسال ایران و در دیداری حساس فردا جمعه نوزدهم آبان‌ماه تیم گیتی‌پسند میزبان مس سونگون است.

تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون به ترتیب با ۳۴ و ۳۲ امتیاز در جایگاه اول و دوم لیگ برتر فوتسال قرار دارند و نتیجه این بازی صدرنشین لیگ را مشخص خواهد کرد.

جواد شریف مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند در گفت و گویی با اعلام اینکه نظر به درخواست بی‌شمار مردم ورزش دوست ایران مبنی بر پخش زنده فوتسال گیتی پسند و مس سونگون از شبکه ورزش اظهار کرد: با درخواست باشگاه گیتی پسند و همکاری سازمان لیگ فوتسال، شبکه اصفهان و شبکه ورزش این دیدار به‌صورت زنده و از ساعت ۱۷ از شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: پیش از این قرار بود این دیدار ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار شود که با استقبال بی نظیر هواداران اصفهانی روبرو شدیم و با توجه به محدویت مکانی در سالن پیروزی و برای محروم نشدن خیل عظیم طرفداران فوتسال در استان اصفهان و کل کشور برای تماشای این دیدار با تغییر زمان این دیدار موافقت کردیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: پیش‌بینی جمعیتی بالاتر از گنجایش سالن پیروزی در دیدار روز جمعه داریم و خواهشی که از هواداران خود داریم این است که حداکثر تا ساعت ۱۵:۳۰ در مجموعه ورزشی پیروزی حضور بهم رسانند، تماشای این دیدار برای علاقمندان فوتسال اصفهان رایگان است و درخواستی که باشگاه داشته این است که تا جای ممکن هواداران با لباس سفید در این دیدار حاضر شوند.

منبع: imna-702853

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3443

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.