پرسپولیس رقیب‌مان است اما برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم / بازی با نیروی‌هوایی حیاتی است

  • کد خبر : 3424
  • 16 آبان 1402, 04:01
پرسپولیس رقیب‌مان است اما برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم / بازی با نیروی‌هوایی حیاتی است
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: برای صعود از مرحله گروهی به‌عنوان بهترین تیم دوم یکی از گروه‌ها همه‌چیز به بازی آینده ما با نیروی‌هوایی عراق بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ، سیدمحمد کریمی پس از برد شیرین و درخشان تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل آلمالیق ازبکستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا اظهار کرد: آلمالیقی‌ها وقتی ده نفره شدند مقداری اعتراض بیشتری در جریان بازی و تصمیمات کوبل‌داوری داشتند اما توانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و با گل‌های زیاد ببریم.

وی همچنین افزود: برای صعود از مرحله گروهی به‌عنوان بهترین تیم دوم یکی از گروه‌ها همه‌چیز به بازی آینده ما با نیروی‌هوایی عراق بستگی دارد. آن بازی را باید ببریم و تیم عراقی هم حریف سختی است و امیدوارم بتوانیم از مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا صعود کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: پرسپولیس فردا بازی دارد در آسیا و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. با اینکه تیم رقیب ما محسوب می‌شود. امیدوارم ببرند و بتوانند صعود کنند. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و بازی خیلی سختی در برابرشان خواهیم داشت و به‌همین علت این هفته باید تمرینات خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

منبع: imna-702124

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3424

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.