کیفیت لیگ هندبال بالا رفته است / شهرآورد حساس و زیبا خواهد بود

  • کد خبر : 3397
  • 14 آبان 1402, 14:00
کیفیت لیگ هندبال بالا رفته است / شهرآورد حساس و زیبا خواهد بود
سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: سطح هندبال در تمام استان‌ها بالا رفته است، چراکه بازیکنان باتجربه در تیم‌ها حضور دارند و یک لیگ با کیفیت را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ، مجید رحیم‌زاده که به‌تازگی هدایت تیم هندبال سپاهان نوین را در اختیار گرفته است، درباره شرایط بازیکنان خود اظهار کرد: ملاک ما ارتقای سطح هندبال استان است و در سپاهان نوین کسانی حضور دارند که کمتر به آن‌ها فرصت بازی رسیده است؛ همچنین برخی بازیکنان باتجربه هستند و به‌طور کلی به‌کارگیری بازیکنان بومی سبب شده است بیشتر استان‌ها به تبعیت از سپاهان به بومی‌گرایی روی بیاورند.

وی افزود: سطح هندبال در تمامی استان‌ها بالا رفته است، چراکه بازیکنان باتجربه در تیم‌ها حضور دارند و یک لیگ با کیفیت را پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی سپاهان نوین با اشاره به شهرآورد هندبال که فردا در سالن ۲۵ آبان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدوارم تمام این تلاش‌ها به تیم ملی کمک کند؛ سپاهان و سپاهان نوین بازیکنان خوبی دارند. امیدوارم اصفهان همچون سال‌های قبل بازیکنان اضافه خود را به سایر استان‌ها معرفی کند.

وی ادامه داد: یک دربی خانگی پیش روی ما است و از حساسیت بالایی هم برخوردار است، چراکه بازیکنان تلاش می‌کنند تمام توان خود را به کار گیرند و امیدوارم هر تیمی شایسته است، به پیروزی دست پیدا کند.

منبع: imna-701712

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3397

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.