برای گل نخوردن آمدیم اما به پیروزی مهمی رسیدیم / به‌نظر من پنالتی‌مان درست بود

  • کد خبر : 3383
  • 12 آبان 1402, 00:00
برای گل نخوردن آمدیم اما به پیروزی مهمی رسیدیم / به‌نظر من پنالتی‌مان درست بود
مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: فکر می‌کردیم که اگر حمله کنیم و فشار بگذاریم می‌توانیم به سپاهان گل بزنیم اما هدف اصلی‌مان گل نخوردن بود.

به گزارش خبرنگار ، رضا جعفری پس از برتری دو بر صفر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: سپاهان برای همه شناخته‌شده است و همین‌که توانستیم سپاهان را در ورزشگاه نقش‌جهان و در برابر دیدگان هواداران‌شان شکست دهیم ثابت کردیم تیم منسجم و خوبی داریم؛ امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه داده و نتایج خیلی‌بهتری کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: چمن ورزشگاه نقش‌جهان در حالت عادی لیز است و بارش شدید باران نیز باعث شد بازی از تب‌وتابی که داشت بیفتد و در مجموع شرایطی که با بارش باران ایجاد شد برای هر دو تیم یکسان بود.

مهاجم گلزن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: مهدی تارتار همیشه طی چند سال اخیر نشان داده مهم‌ترین هدفی که دارد این است که تیم وی گل دریافت نکند. فکر می‌کردیم که اگر حمله کنیم و فشار بگذاریم می‌توانیم به سپاهان گل بزنیم اما هدف اصلی‌مان گل نخوردن بود.

رضا جعفری تصریح کرد: خیلی‌خوشحالم که سه گل زدیم و برنده بازی شدیم اما باید روی کارهای دفاعی بیشتر برنامه‌ریزی کنیم تا در خط‌دفاعی بهتر عمل کرده و از فرصت‌های گلزنی‌مان بیشتر استفاده کنیم چرا که همین امروز موقعیت‌های جدی دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به‌ثمر برسانیم.

وی در پایان گفت: گل اول من حاصل تلاش محمدرضا سلیمانی بود و من توانستم گلزنی کنم و درباره گل دوم نیز باید بگویم ما یک تیم هستیم و فرقی نمی‌کند چه‌کسی گل می‌زند. هدف‌مان پیروزی است و اگر دستاورد شخصی هم باشد خوشحال می‌شویم. صحنه پنالتی‌مان طبق چیزی که من دیدم پیراهن محمدرضا سلیمانی توسط مدافع سپاهان کشیده شد و به‌نظرم پنالتی درست بود اما کارشناسان داوری باید نظر دهند.

منبع: imna-701149

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3383

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.