همیشه دوست داشتم با ربیعی کار کنم / مدیریت باشگاه برخلاف سال گذشته به تیم پاداش می‌دهد

  • کد خبر : 3358
  • 11 آبان 1402, 10:00
همیشه دوست داشتم با ربیعی کار کنم / مدیریت باشگاه برخلاف سال گذشته به تیم پاداش می‌دهد
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کردن با محمد ربیعی خیلی‌خوب است، قبلاً نیز دوست داشتم با وی کار کنم اما شرایط مهیا نشده بود.

به گزارش خبرنگار ، پارسا جعفری دروازه‌بان جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در تقابل هفته گذشته گاندوها با تراکتور تبریز موفق شد به‌جای حبیب فرعباسی درون دروازه بایستد و نخستین بازی فصل خود را انجام دهد با ثبت یک عملکرد مناسب، کلین‌شیت کرد تا به سبزپوشان در راه کسب پیروزی مقابل تراکتور کمک کند.

در ادامه گفت‌وگویی با پارسا جعفری دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

: وضعیت ذوب‌آهن در فصل جاری نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است؛ دلیل آن را در چه‌چیزی می‌بینید؟

جعفری: با آمدن محمد ربیعی به ذوب‌آهن شرایط تیمی‌مان بهتر شده و شخصیت و نظم خاصی گرفته است. پیروزی‌های بیرون‌ازخانه نیز به تیم‌مان خیلی کمک کرد. خصوصاً اینکه پس از یک‌فصل لیگ برتر را با پیروزی شروع کردیم تا از همه‌نظر خصوصاً مسائل روحی بتوانیم به شرایط خوبی دست پیدا کنیم.

: با تغییرات گسترده در ترکیب تیم چگونه کنار آمدید؟

جعفری: تغییرات زیادی در تیم به‌وجود آمد اما باتوجه به اردوهای متعدد و بازی‌های دوستانه‌ای که در پیش‌فصل برگزار کردیم توانستیم روند خوبی را دنبال کرده و همه بازیکنان بایکدیگر هماهنگ شدیم. در بازی‌های رسمی نیز محمد ربیعی از بازیکنان آماده و نزدیک به تاکتیک خود استفاده کرد و نتایج خوبی کسب کردیم.

: تیم جوانی دارید و همه سعی کرده‌اند نمایش خوبی در زمین ارائه دهند؛ نظرتان درخصوص این موضوع چیست؟

جعفری: چه بازیکنان داخل زمین و چه نیمکت‌نشینان خوب هستند و نمی‌توان گفت فقط یک ترکیب اصلی داریم و محمد ربیعی روی همه بازیکنان تیم حساب باز کرده است. از نظر انگیزشی هم شرایط‌مان را بسیار متعادل کرده و با کادرفنی خوبی که دارد به وضعیت خیلی‌خوبی رسیده‌ایم.

: همکاری با محمد ربیعی و کادرفنی‌اش چگونه است؟

جعفری: کار کردن با محمد ربیعی خیلی‌خوب است و نه فقط اکنون بلکه قبلاً نیز دوست داشتم با وی کار کنم اما شرایط مهیا نشده بود. با ابراهیم صادقی نیز زمانی که سرمربی سایپا بود همکاری داشتم و سایر اعضای کادرفنی تیم‌مان ازجمله عباس کیماسی مربی‌دروازه‌بانان تیم زحمت‌کش است و در واقع کادر کاملی داریم.

: در فصل جاری نتایج خوبی در خانه حریفان گرفته‌اید و بالاخره در خانه صاحب برتری شدید؛ چرا دیر به پیروزی خانگی رسیدید؟

جعفری: در بازی‌های داخل خانه هم به‌اندازه بازی‌های خارج‌ازخانه خوب بوده‌ایم و در چند بازی که نتیجه نگرفتیم از دست‌مان در رفته بود و حریفان به روز بد ما خوردند. اگر مقداری تمرکز بیشتری داشتیم هوادار را قطعاً باید شکست می‌دادیم اما در مصاف با تراکتور تبریز که بازی مهمی هم بود توانستیم نخستین پیروزی داخل خانه را کسب کنیم و پس از چهار سال تراکتور را در فولادشهر شکست دادیم تا برد دلچسبی داشته باشیم. بچه‌ها نیز در بازی مقابل تراکتور تبریز سنگ‌تمام گذاشتند و تاکتیک‌هایی که محمد ربیعی منتقل کرده بود به‌خوبی پیاده کردند.

: در مصاف با تراکتور، محمد ربیعی به شما اعتماد کرد و توانستید نخستین بازی‌تان را در فصل جاری را با پیروزی و ثبت کلین‌شیت پشت‌سر بگذارید؛ نظرتان چیست؟

جعفری: مهم این بود که توانستم به تیم کمک کرده و نظر کادرفنی را جلب کنم. صبوری کردم تا فرصت به من هم رسید و توانستم توانمندی‌های خودم را نشان دهم. اینکه در چند بازی موفق به ثبت کلین‌شیت نشدم از بدشانسی‌ام بود؛ فصل گذشته ثانیه ۲۰ مقابل صنعت‌نفت از روی ضربه‌پنالتی گل خوردم و باوجود ۱۰ سیو کلین‌شیت برای من ثبت نشد، در بازی فصل قبل مقابل تراکتور هم در نیمه‌اول ۱۰ نفره شدیم و نتوانستم نمایش خوبم را با کلین‌شیت تکمیل کنم.

: فکر می‌کنید با نمایشی که مقابل تراکتور ارائه کردید چقدر شانس حضور در ترکیب اصلی در بازی با آلومینیوم را داشته باشید؟

جعفری: اینکه بتوانم در بازی مقابل آلومینیوم هم فیکس باشم به نظر سرمربی برمی‌گردد و نمی‌توانم چیزی بگویم؛ اگر درون دروازه بایستم برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد و اگر هم نیمکت‌نشین باشم از حبیب فرعباسی و کل تیم حمایت می‌کنم تا بتوانیم سه امتیاز سخت خارج‌ازحانه را به‌دست بیاوریم.

: دیدارهای بعدی‌تان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

جعفری: بازی مقابل آلومینیوم و نساجی در خارج‌ازخانه سخت است و سپس باید در یک بازی دشوار دیگر میزبان استقلال باشیم. باید با تمرکز بالا به‌سمت بازی‌های پیش‌روی‌مان برویم و با نتایج خوب رفته‌رفته جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

: مدیریت فعلی باشگاه ذوب‌آهن تغییراتی در ساختار باشگاه و به‌سود تیم ایجاد کرده است؟

جعفری: مدیریت باشگاه همه تلاش خود را انجام می‌دهد که به تیم فشار وارد نشود؛ آقای نکیسا فوتبالی بوده و همین موضوع باعث شده تا کمک‌های زیادی به تیم شود. همه شرایط بازیکنان را درک می‌کند و به لطف مدیریت و کادرفنی سعی می‌کنند درصد قراردادها به‌موقع به حساب تیم واریز شود. ضمن اینکه پاداش‌ها خیلی خوب شده و برخلاف سال گذشته، پس از هر بازی و موفقیت‌مان به تیم پاداش داده می‌شود که باعث افزایش روحیه تیم شده است.

: صحبت‌تان با هواداران ذوب‌آهن چیست؟

جعفری: از هواداران ذوب‌آهن نیز که با حضور گرم‌شان در ورزشگاه فولادشهر به تیم روحیه دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم بازی‌های آینده نیز همین‌طور از ما حمایت کنند تا بتوانیم نتایج مناسبی کسب کرده و باعث خوشحالی‌شان شویم.

منبع: imna-700914

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3358

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.