کارخانه‌ها و بخش صنعت استان اصفهان هوای ورزشکاران را داشته باشد / سال آینده بسیار مهم است

  • کد خبر : 3343
  • 10 آبان 1402, 16:00
کارخانه‌ها و بخش صنعت استان اصفهان هوای ورزشکاران را داشته باشد / سال آینده بسیار مهم است
ملی‌پوش پارادوومیدانی اصفهانی کشورمان گفت: استان اصفهان با این‌ تعداد کارخانه و صنعت باید از ورزشکاران و مربیان حمایت کند تا با دست پر راهی مسابقات بین‌المللی شوند.

به گزارش خبرنگار ، علیرضا مختاری، قهرمان دوومیدانی اصفهانی کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان استان اصفهان اظهار کرد: از مسئولانی که برنامه امروز را تدارک دیدند تشکر می‌کنم، باید با قاطعیت بگویم ورزشکاران اصفهانی در کاروان ایران برای بازی‌های پاراآسیایی کولاک کردند و درود بر شرافت آن‌ها که کم نگذاشتند. دو ورزشکار دو مداله ما اگر به جمع‌مان می‌پیوستند آمار مدال‌هایمان به ۱۰ طلا و ۸ نقره می‌رسید.

وی افزود: ظرفیت قهرمانی و مدال‌آوری در ورزشکاران اصفهانی بالا است؛ از همه مسئولان مربوطه خواهش می‌کنم به معضلاتمان رسیدگی کنند. حدود ۱۰ ماه دیگر مسابقات پارالمپیک پاریس و چهار سال دیگر بازی‌های پاراآسیایی ژاپن برگزار می‌شود و در این مدت بازی‌های جهانی و کسب سهمیه پیش‌روی ما است.

ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران تصریح کرد: سال آینده تا خردادماه فرصت کسب سهمیه پارالمپیک را داریم و تقاضای حمایت دارم؛ نه فقط رشته دوومیدانی بلکه برای سایر رشته‌ها باید وقت گذاشت‌. استاندار، مدیرکل سازمان بهزیستی و مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان استان اصفهان هوای توان‌یابان را داشته باشند.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده برای ورزشکاران اصفهانی بسیار مهم است؛ فقط من توانستم در مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک مدال کسب کند و این یک معضل است. استان اصفهان با این تعداد کارخانه و صنعت باید از ورزشکاران و مربیان حمایت کند تا با دست پر راهی مسابقات بین‌المللی شوند.

منبع: imna-700789

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3343

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.