گزارش زنده؛ نساجی ۰- سپاهان ۰

  • کد خبر : 3317
  • 7 آبان 1402, 16:00
گزارش زنده؛ نساجی ۰- سپاهان ۰
تیم فوتبال سپاهان در دیداری حساس به مصاف نساجی مازندران رفته است.

به گزارش خبرنگار ، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز _یکشنبه، هفتم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۵ تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان

ورزشگاه: شهید وطنی قائم شهر

تماشاگر:

گل‌ها:

اخطار:

نساجی: محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، آریا برزگر و محمدرضا آزادی

سرمربی: مهدی رحمتی

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی (۳۶- نیلسون جونیور)، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: خوزه مورایس

داور: امیر عرب‌براقی

شرح بازی:

دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حالی در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می رفتند که با توجه به شرایط دو تیم، بازی برای هر دو تیم حساس بود. سپاهان که در دومین بازی لیگ برتر خود در خارج از اصفهان به میدان می رفت در نیمه نخست روی پاس های قطری رضاییان برای آریا یوسفی در سمت چپ خط حمله برنامه ریزی داشت و در حالی که روی این تاکتیک دو سه بار در نیمه نخست ایجاد موقعیت کرد اما نتوانست دروازه نساجی را باز کند. در سوی دیگر نساجی که با ترکیبی هجومی برابر سپاهان قرار گرفته بود از اواسط نیمه نخست به خوبی بازی را به دست گرفت و ضمن عملکرد خوب دفاعی و اجازه ندادن به هافبک های سپاهان برای بازیسازی، چشم به باز کردن دروازه مهمان هم داشتند، با این حال اما برتری نساجی تنها در تصاحب توپ و گرفتن کرنر بود و به جز یک ضربه سر که با واکنش خوب نیازمند راهی کرنر شد، نساجی نتوانست در فاز حمله برابر سپاهان عملکرد خوبی داشته باشد.

شرح گل‌ها:

دقایق حساس:

دقیقه ۳- توپ ارسالی بابایی از سمت راست محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر فنی برزگر همراه شد اما پیام نیازمند به سختی و از زیر طاق دروازه توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۵- ضربه ایستگاهی سپاهان از فاصله نسبتاً زیاد را رضا اسدی روانه دروازه نساجی کرد اما مظاهری با واکنشی خوب توپ را راهی کرنر کرد.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

منبع: imna-699992

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3317

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.