مشکل از توپ بود که نتوانستم گل بزنم! / اگر مردم اصفهان حمایت کنند به هدف‌مان می‌رسیم

  • کد خبر : 3307
  • 6 آبان 1402, 02:00
مشکل از توپ بود که نتوانستم گل بزنم! / اگر مردم اصفهان حمایت کنند به هدف‌مان می‌رسیم
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم مردم و هواداران حمایت‌مان کنند چرا که این تیم با حمایت آنان و بازیکنان و کادرفنی که دارد می‌تواند به هدف بزرگ خود برسد.

به گزارش خبرنگار ، شایان مصلح پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل تراکتور در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم بازی سخت و پرفشار مقابل تراکتور تبریز را پیروز شویم؛ اول از همه برد در بازی این هفته را به هواداران‌مان و سپس به خانواده خودم تقدیم می‌کنم که همیشه من را دعا می‌کنند و انشالله شاد باشند. ما فوتبالیست‌ها اگر با پیروزی به خانه برویم خانواده‌مان شاد است و تا یک‌هفته دیگر همه‌چیز خوب است‌. اگر هم پیروز نشویم همراه با ما سردرد دارند و اعصاب‌شان خورد خواهد بود.

وی افزود: تبریک می‌گویم به هواداران‌مان بابت این برد و انشالله که بیایند به ورزشگاه و کنارمان باشند. تیم ما در فصل جاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم با تمرکز و پشت‌سر هم بازی‌ها را ببریم و جلو برویم تا توقعی که ایجاد کردیم پیش آنان روسفیدمان کند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: به این دلیل که ابتدای فصل جاری حتی در آستانه امضای قرارداد با تراکتور هم پیش رفتم اما به‌دلایلی نشد و خوشحالم که در خدمت باشگاه ذوب‌آهن هستم و برای تیم باشخصیت و پرهوادار تراکتور هم آرزوی موفقیت دارم، خیلی انگیزه داشتم مقابل این تیم گلزنی کنم. در آن صحنه هم سه‌گام و ضربه خوبی رفتم اما اگر نیم‌متر پائین‌تر می‌بود گل می‌شد اما مشکل از توپ بود.

شایان مصلح خاطرنشان کرد: گروه داوری بازی‌مان مقابل تراکتور جزو کوبل‌های خوب داوری در کشور هستند و معمولاً هم خوب قضاوت می‌کنند. سال‌های سال بهترین بوده‌اند و به آنان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: لیگ سختی داریم و از آنجا که چند بازی پشت‌سر هم برگزار می‌شود و به یکباره چند هفته لیگ تعطیل می‌شود همه‌چیز عجیب‌غریب است‌. دوستان در سازمان‌لیگ گفته‌اند مشکل از آنان نیست و برنامه‌ها فشرده است اما انشالله برنامه‌ریزی بهتری انجام دهند که لیگ بهتر برگزار شود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: باید بازی به بازی پیش برویم، معتقدم مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند و برنامه دارند بهتر بازی می‌کنیم اما در برابر تیم‌هایی برای حفظ نتیجه می‌آیند به بن‌بست می‌خوریم‌. امیدوارم مردم و هواداران اصفهان حمایت‌مان کنند چرا که این تیم با حمایت آنان و بازیکنان و کادرفنی که دارد می‌تواند به هدف بزرگ خود برسد.

منبع: imna-699507

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3307

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.