نتیجه خوبی از بازی مهم امروز گرفتیم / به لژیونر شدن و تیم ملی فکر می‌کنم

  • کد خبر : 3305
  • 6 آبان 1402, 00:00
نتیجه خوبی از بازی مهم امروز گرفتیم / به لژیونر شدن و تیم ملی فکر می‌کنم
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی مقابل تراکتور دشوار و مهم بود، اما توانستیم با همدلی و دوندگی بچه‌های تیم به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار ، محمدحسین اسلامی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل تراکتور تبریز در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم با همدلی و دوندگی بچه‌ها در مسابقه‌ای که نزدیک و سخت بود با یک گل از سد تراکتور عبور کنیم.

وی افزود: در بازی قبل انتظار شکست را نداشتیم، اما فوتبال است و این اتفاقات می‌افتد؛ سریع ریکاوری کردیم و توانستیم در بازی مهم امروز نتیجه‌ای که هدف‌مان بود را کسب کنیم.

هافبک جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایش خوبی داشتم و امیدوارم کادرفنی راضی باشند تا بتوانم روند خوبی دنبال کنم؛ همین که تیم خوب نتیجه می‌گیرد مهم است و امیدوارم من هم نمایش بهتری داشته باشم.

محمدحسین اسلامی در پایان تصریح کرد: باید دید شرایط چطور پیش می‌رود هرکسی دوست دارد لژیونر شود و هدف من نیز همین است؛ به تیم ملی هم فکر می‌کنم، اما مهم نظر کادر فنی است و شرایطی که باید خودم پیدا کنم، درخصوص سرمربی تیم هم باید بگویم محمد ربیعی با دانش است و کار کردن با وی لذت‌بخش است.

منبع: imna-699493

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3305

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.