مقابل آلمالیق به‌دنبال سه امتیاز خواهیم بود / درباره بازی فردا مثبت فکر می‌کنم

  • کد خبر : 3246
  • 30 مهر 1402, 18:00
مقابل آلمالیق به‌دنبال سه امتیاز خواهیم بود / درباره بازی فردا مثبت فکر می‌کنم
مدافع تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: این مسابقه بازی پراهمیتی است. بازی برای ما بسیار مهم است و در این بازی ما به‌دنبال سه امتیاز مسابقات هستیم. بدون شک در این مسابقه بهترین تلاشمان را می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ، رامین رضائیان در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان ایران مقابل آلمالیق ازبکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا اظهار کرد: آمادگی خوبی برای این مسابقه داریم و برای مسابقه آماده هستیم. هر کسی می‌داند این مسابقه بازی پراهمیتی است. بازی برای ما بسیار مهم است و در این بازی ما به‌دنبال سه امتیاز مسابقات هستیم. بدون شک در این مسابقه بهترین تلاشمان را می‌کنیم و باید ببینیم سرمربی چه می‌خواهد و چه اتفاقی در زمین صورت می‌گیرد.

وی افزود: من یک انسان کامل نیستم اما تلاشم این است که درباره فردا مثبت فکر کنیم و امیدوارم که با کسب سه‌امتیاز به ایران برگردیم. بدون شک این بازی، مسابقه بسیار مهمی است و نمی‌توانیم این بازی را با بازی‌های ایران مقایسه کنیم. در بازی‌های بزرگ حق اشتباه نداریم و باید فردا با تمرکز کامل ۱۰۰ درصد آماده ظاهر شویم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ایران در پایان گفت: تیم‌های ازبکستان تیم‌های بسیار خوبی هستند و باید بهترین تلاش خود را به نمایش بگذاریم و برای هواداران، سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

منبع: imna-698128

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3246

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.