می‌توانستیم در همان نیمه‌اول کار را تمام کنیم / دوست داشتم در سپاهان بمانم

  • کد خبر : 3233
  • 30 مهر 1402, 02:01
می‌توانستیم در همان نیمه‌اول کار را تمام کنیم / دوست داشتم در سپاهان بمانم
هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در همان نیمه‌اول می‌توانستیم نتیجه بازی را به‌سود خودمان تمام کنیم، اما فرصت‌هایمان گل نشد.

به گزارش خبرنگار ، جلال‌الدین علی‌محمدی پس از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: همان‌طور که دیدید بازی قشنگی بود و دو تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند و بازی خوبی از خود به‌نمایش گذاشتند، در برخی از دقایق بازی نبض آن از دست‌مان در رفت و ذوب‌آهن کنترل بازی را در اختیار خود گرفت، اما در همان نیمه‌اول می‌توانستیم نتیجه بازی را به‌سود خودمان تمام کنیم.

وی افزود: دو موقعیت خوب گلزنی پس از به‌ثمر رسیدن گل اول داشتیم که تبدیل به گل نشد و اگر از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروزی را در همان ۴۵ دقیقه نخست به‌نفع تیم خودمان به پایان برسانیم و خیال‌مان راحت شود.

هافبک باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن یک تیم با برنامه‌ریزی خوب و کادرفنی قابل احترام است که عملکرد مناسبی داشت و از نمایش آن‌ها لذت بردم، امیدوارم در ادامه راه‌شان موفق باشند.

جلال‌الدین علی‌محمدی درباره سابقه حضور در اصفهان و بازی برای سپاهان گفت: راجع‌به جدایی از سپاهان چیز خاصی نیاز نیست بگویم، فوتبال حرفه‌ای است و یک روز بازیکنی به تیمی می‌پیوندد و روزی هم از آن جدا می‌شود، در ذهن خودم دوست داشتم در سپاهان بمانم و خودم را در ترکیب این تیم برای فصل جاری می‌دیدم خصوصاً با نمایشی که سال گذشته ارائه کردم و نتایجی که تیم گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: به‌هرحال اتفاقاتی افتاد که دوست ندارم درخصوص آن صحبت کنم چرا که ممکن است برای باشگاه سپاهان حواشی پیش بیاید، مشکلی هم نیست؛ از حضور در اصفهان و بازی برای سپاهان لذت بردم و اصفهان را شهر خودم می‌دانم، برنامه خاصی برای آینده ندارم، اما من امیدوارم روزی به این شهر برگردم‌.

منبع: imna-697891

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3233

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.