صادقی: هدف کادرفنی ذوب‌آهن ارتقای کیفیت فنی تیم است/ فصل را خیلی خوب شروع کردیم

  • کد خبر : 3205
  • 24 مهر 1402, 22:00
صادقی: هدف کادرفنی ذوب‌آهن ارتقای کیفیت فنی تیم است/ فصل را خیلی خوب شروع کردیم
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هدف کادرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن علاوه‌ بر کسب نتایج خوب، ارتقای کیفیت فنی تیم است.

به گزارش خبرنگار ، ابراهیم صادقی در حاشیه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین ماهی قرار داریم که با ذوب‌آهن فصل را آغاز کردیم و تا اینجای فصل نتایج خوبی کسب کرده‌ایم؛ نتایج خوبی به‌دست آوردیم و در کنار آن فوتبال خوبی به‌نمایش گذاشتیم، بزرگ‌ترین هدف‌مان این است که بتوانیم کیفیت فنی تیم را ارتقا دهیم و اگر سیر پیشرفت تیم را حفظ کنیم نتایج بهتری کسب کرده و روند روبه‌رشدی خواهیم داشت.

وی افزود: دغدغه ما به ویژه محمد ربیعی کیفیت تیم است و برای همین تلاش می‌کنیم، جلسات خوبی می‌گذاریم و با انگیزه‌ای که در همه بچه‌های تیم می‌بینم می‌توانیم به ارتقا و پیشرفت کیفیت فنی تیم برسیم و در کنار آن نتایج بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: همه مربیان درخصوص تعطیلی لیگ برتر صحبت کرده‌اند؛ قطعاً برای مربیان و بازیکنان خوب است که هفته‌ای یک‌بار بازی‌های لیگ برتر را انجام دهند، چرا که ریتم خوب و حرفه‌ای دارد؛ در برنامه جدید سازمان‌لیگ این شرایط رعایت شده، بازیکنان در وضعیت ایده‌آلی بازی کرده و مربیان راحت‌تر می‌توانند برنامه‌ریزی کنند.

صادقی تصریح کرد: در بسیاری از شهرها و ورزشگاه‌ها حضور بانوان پررنگ است و امیدوارم که در ورزشگاه فولادشهر نیز این اتفاق بیفتد؛ بانوان علاقه زیادی به فوتبال دارند و حضورشان در ورزشگاه‌ها باعث خوشحالی مردم، بازیکنان و مربیان می‌شود.

وی ادامه داد: سعی کردیم وقفه‌های لیگ برتر را با دیدارهای دوستانه پر کنیم، برخی تیم‌ها درگیر ماجراهایی بودند، اما به بهترین شکل ممکن از این تعطیلی استفاده کردیم و سعی کردیم با برنامه‌ریزی درست، مشکلی در تیم از نظر کیفیت فنی و هماهنگی به‌وجود نیاید، تا امروز هم اردوی خوب و بازی‌های دوستانه مناسب داشتیم.

دستیار محمد ربیعی اظهار کرد: تیم فوتبال نسبت به فصل گذشته جوان‌تر شده است، میانگین‌سنی پائین‌تر آمده و شروع خوبی در لیگ برتر داشته‌ایم، اگر کیفیت فنی‌مان ارتقا پیدا کند، مطمئناً نتایج بهتری نیز کسب خواهیم کرد.

صادقی در پایان درخصوص کیفیت فنی پایین خط‌دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن و در مقابل بهبود کیفیت فنی این تیم در خط‌تهاجمی اظهار کرد: جلسات زیادی داشتیم و سعی می‌کنیم مشکلات دفاعی را برطرف کنیم، تیم‌مان نسبت به گذشته در خط‌حمله عملکرد خیلی بهتری داشته و طبیعتاً تیمی که در حمله می‌کند ضدحمله می‌خورد، اما به‌دنبال ارتقای عملکرد تیم در خط‌دفاعی هستیم.

منبع: imna-696495

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3205

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.