هرجا که مورایس بخواهد بازی می‌کنم / می‌خواهم به اروپا بروم

  • کد خبر : 3165
  • 16 مهر 1402, 08:00
هرجا که مورایس بخواهد بازی می‌کنم / می‌خواهم به اروپا بروم
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: فرقی ندارد کجای زمین بازی می‌کنم، در هر پستی که سرمربی بخواهد، حضور خواهم داشت و دنبال بهترین عملکرد برای سپاهان هستم.

به گزارش خبرنگار ، آریا یوسفی پس از برتری قاطعانه چهار بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و ثبت یک گل و دو پاس گل که عملکرد درخشانی برای وی بود، در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازی امشب تمام تلاشم را کردم تا بتوانم به تیم کمک کنم، خدا را شاکرم که توانستم بهترین بازی خودم را انجام دهم و امیدوارم با حفظ این روند در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم موفق شویم و نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یک آچارفرانسه برای سپاهان به‌شمار می‌رود همچنین قرار گرفتنش در پست وینگر افزود: فرقی ندارد در کدام پست بازی می‌کنم، هر جا که مربی تصمیم بگیرد بازی می‌کنم و به‌دنبال ثبت بهترین عملکرد خودم برای سپاهان هستم.

هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چه هدفی را در ذهن خود دارد تا در سال‌های آتی دنبال کند، خاطرنشان کرد: همه تلاشم را می‌کنم که خارج از ایران بازی کنم، اما ابتدا باید در سپاهان خودم را نشان دهم، همه تمام تلاش خود را خواهم کرد که فوتبال درست و حرفه‌ای را در زمین برای تیم ارائه دهم.

منبع: imna-693847

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3165

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.