پایان نیمه‌اول؛ استقلال خوزستان ۱ _ ذوب‌آهن اصفهان ۱

  • کد خبر : 3008
  • 30 شهریور 1402, 20:00
پایان نیمه‌اول؛ استقلال خوزستان ۱ _ ذوب‌آهن اصفهان ۱
تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر رودرروی هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته پنجم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و پس از توقف حدود دو هفته‌ای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز _پنج‌شنبه، سی‌ام شهریورماه_ در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان

ورزشگاه: غدیر اهواز

کوبل‌داوری: امیر ایار (داور وسط)، حسین مرادی (کمک‌داور اول)، علی احمدی (کمک‌داور دوم)، فرزاد منصوری (داور چهارم) و نادر جعفری (ناظر داوری)

گل‌ها: محمدجواد محمدی (دقیقه ۱۹- ذوب‌آهن)

کارت‌زرد: محمد طیبی (دقیقه ۳۵- استقلال خوزستان)

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم فوتبال استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، علی هلیچی، عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، متین کریم‌زاده، ابوالفضل طاهری، حسین ساکی و امیرحسین جلالی‌وند.

سرمربی: سیدسیروس پورموسوی

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، امیرحسین رنگرزجدی، سیدمحمد قریشی، سجاد آشوری، محمدجواد محمدی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، آرش قادری، پوریا آریاکیا، شایان مصلح، مهرداد رضایی و سبحان خاقانی.

سرمربی: محمد ربیعی

شرح بازی:

دقیقه ۲+۴۵: پرتاب اوت‌دستی بلند سیدمحمد قریشی از روی سر همه بازیکنان رد شد و به کمال‌ کامیابی‌نیا رسید اما ضربه‌سر کاپیتان ذوبی‌ها درون شش‌قدم بی‌دقت بود تا نیمه‌اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

شرح گل‌ها:

۰ - ۱ (محمدجواد محمدی، دقیقه ۱۹):

ارسال پای‌چپ شایان مصلح از سمت راست خط‌دفاعی استقلال خوزستان در مرکز محوطه جریمه میزبان روی سر محمدجواد محمدی فرود آمد و شماره هفت گاندوها نخستین گل فصل خود در پیراهن ذوب‌آهن را با یک ضربه‌سر شیرجه‌ای زیبا به‌ثمر رساند.

۱ - ۱ (محمد طیبی، دقیقه ۲۱):

استقلال خوزستان کمتر از دو دقیقه زمان نیاز داشت تا به بازی برگردد؛ میزبان دقیقه ۲۰ صاحب یک ضربه کرنر شد و توپی که توسط حسن شوشتری به منطقه شش‌قدم ذوب‌آهن فرستاده شد با ضربه سر محمد طیبی که خوب یارگیری نشده بود به گل مساوی استقلال خوزستان تبدیل شد.

وقت‌اضافه نیمه‌اول: سه دقیقه

نکات ویژه:

بازی استقلال خوزستان و ذوب‌آهن به‌دلیل وضعیت تور دروازه‌ها و درخواست داور مسابقه با شش دقیقه تاخیر آغاز شد.

ذوب‌آهن و استقلال خوزستان تا قبل از این بازی تاکنون ۱۲ بار در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که هر تیم پنج بار برابر رقیب به پیروزی دست یافته و دو دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده بود.

ذوب‌آهن در غیاب دو بازیکن خود (فردین یوسفی و محمدحسین اسلامی که به‌همراه تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی حضور دارند) مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و عظیم گوگ مدافع استقلال خوزستان نیز به‌دلیل سرماخوردگی در لیست تیمش حضور ندارد.

مسئولان باشگاه اصفهانی خواهان لغو بازی شده بودند و درخواست رسمی خود برای تعویق مسابقه با استقلال خوزستان در هفته پنجم را به سازمان لیگ ارائه کرده بودند اما کمیته مسابقات با این تصمیم مخالفت کرد.

منبع: imna-689371

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/3008

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.