مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به تمرین سپاهان رفت+ تصاویر

  • کد خبر : 2945
  • 24 شهریور 1402, 00:00
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به تمرین سپاهان رفت+ تصاویر
محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل کارخانه فولادمبارکه به‌همراه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان از تمرین امروز طلایی‌پوشان بازدید کرد.

به گزارش ، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولادمبارکه عصر امروز _ پنج‌شنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ به‌همراه محمدرضا ساکت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان در تمرین تیم فوتبال سپاهان حضور پیدا کردند.

محمدیاسر طیب‌نیا در جریان این دیدار اظهار کرد: انتظار ما این است که تیم با تمام توان فنی و تاکتیکی خود در میدان حاضر شود و بدون توجه به حواشی، فکر و ذکر اعضای تیم باید فقط بازی‌های آینده باشد. ما پاسخ خود را در میدان بازی می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به تمرین سپاهان رفت+ تصاویر

وی افزود: شعار ما شفافیت است و واقعاً همین‌طور نیز هست و قانون‌مدار هستیم و احقاق حقوق خود را از مبادی ذیربط پیگیری می‌کنیم. اتحاد و انسجام بین هواداران و تیم مهم‌ترین سرمایه باشگاه سپاهان است؛ حامی تیم بوده و هستیم و به‌عنوان مدیرعامل فولاد مبارکه و به‌عنوان یک اصفهانی می‌گویم تیم سپاهان را دوست دارم و حامی این تیم بوده، هستم و خواهم بود.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای فصل گفتیم امسال یک رقابت ترکیبی داریم که در صحنه‌های مختلف می‌تواند تکرار شود. در بازی‌های ابتدایی لیگ هماهنگی و اجرای یک فوتبال متفاوت را در زمین از بازیکنان و کادر فنی شایسته تیم شاهد بودیم.

در پایان این دیدار صمیمانه نیز برخی بازیکنان سپاهان از جمله محمد کریمی، پیام نیازمند و رامین رضائیان به‌نمایندگی از سایر بازیکنان صحبت کردند و این قول را دادند که اتحاد و همدلی بازیکنان با اتفاقات اخیر بیشتر از گذشته شده و همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام دهند.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به تمرین سپاهان رفت+ تصاویر

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز از اهمیت همه بازی‌های پیش‌رو سخن گفت و معتقد بود همه اعضای تیم باید به یکدیگر کمک کنند تا بهترین عملکرد را به دور از حواشی داشته باشند.

منبع: imna-687557

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2945

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.