سپاهانِ مورایس قدرتمندتر از سپاهانِ فرکی

  • کد خبر : 2798
  • 9 شهریور 1402, 20:00
سپاهانِ مورایس قدرتمندتر از سپاهانِ فرکی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان نسبت به فصل چهاردهم که قهرمان لیگ برتر شد عملکرد بهتری تا اینجای فصل داشته است.

به گزارش خبرنگار ، با گذشت چهار هفته از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد با اقتدار هر چهار دیدار خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و صدرنشینی را بالاتر از پرسپولیس که مدعی عنوان قهرمانی به‌شمار می‌رود و همچنین سایر رقبا، برای خود حفظ کند.

شاگردان ژوزه مورایس در طی چهار هفته اخیر بازی‌های دشواری داشتند اما به‌خوبی از پس آن برآمدند؛ طلایی‌پوشان در هفته اول مقابل تراکتور پرمهره با نتیجه سه بر یک صاحب پیروزی شدند و هفته دوم را نیز با پیروزی مطمئن در دربی اصفهان به پایان رساندند. بازی سپاهان با استقلال نیز در هفته سوم بود که به‌کام زردها شد.

سپاهان موفق شد با اختلاف یک‌گل در برابر شاگردان جواد نکونام پیروز شوند و یکی از دیدارهای دشوار دیگرشان در نیم‌فصل اول هم به بهترین شکل‌ممکن پشت‌سر گذاشته شد و در هفته چهارم نیز در خانه پیکان و در شرایطی که گل اول بازی را دریافت کردند و سپس ده‌نفره هم شدند به برتری خوب سه بر یک دست یافتند.

طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان در شرایطی هر چهار بازی ابتدایی‌شان در فصل جاری لیگ برتر را با پیروزی به پایان رساندند که حتی در آخرین سالی که این تیم قهرمان لیگ برتر شده بود هم چنین آماری را ثبت نکرده بود. در فصل چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان در هفته اول پیکان و در هفته دوم ماشین‌سازی را دو بر صفر شکست داد.

شاگردان حسین فرکی گرچه در هفته سوم برابر استقلال به پیروزی خیلی‌خوب سه بر یک دست یافتند که در هفته بعدی و مقابل نفت تهران که البته اکنون اثری هم از آن تیم نیست با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند و پس از آن در ۲۶ هفته بعدی لیگ برتر، فقط با چهار شکست مواجه شدند.

سپاهانی‌ها در پایان آن فصل به‌صورت کاملاً دراماتیکی در هفته پایانی به پنجمین قهرمانی خود در تاریخ مسابقات لیگ برتر دست پیدا کردند و حالا در فصل بیست‌وسوم، تا پایان هفته چهارم عملکردی به‌مراتب بهتر از فصل چهاردهم از خود به‌نمایش گذاشتند و امیدوار هستند با تداوم این نمایش، پس از ۹ سال قهرمان لیگ برتر شوند.

منبع: imna-684268

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2798

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.