نمایندگان ایران یک قدم به میزبانی از تیم‌های عربستانی نزدیک شدند؟

  • کد خبر : 2749
  • 6 شهریور 1402, 14:00
نمایندگان ایران یک قدم به میزبانی از تیم‌های عربستانی نزدیک شدند؟
احتمال میزبانی نمایندگان ایران از رقبای عربستانی خود در ورزشگاه‎‌های آزادی و نقش جهان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های نساجی، سپاهان و پرسپولیس از حدود سه هفته دیگر به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی حاضر خواهند شد و تا این لحظه میزبانی نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و میزبانی طلایی پوشان در ورزشگاه نقش جهان از حریفان خود قطعی شده است و باتوجه به دلایل سیاسی و روابط بین دو کشور و حواشی گذشته همچنان وضعیت میزبانی نمایندگان ایران و عربستان از یکدیگر نامشخص است؛ در روزهای اخیر نیز از کشورهای کویت و قطر برای میزبانی به عنوان کشور ثالث نام برده شد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت میزبانی نمایندگان ایران اظهار کرد: اخیراً بین وزرای امور خارجه ایران و عربستان تبادل پیامی صورت گرفته و در این تبادل پیام وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد که متناسب با فضای جدید حاکم در روابط دو کشور، اساساً اجرای مصوبه قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری مسابقات تیم‌های ورزشی دو کشور در یک کشور ثالث، موضوعیتی ندارد و می‌تواند این مسابقات در زمین‌های دو کشور انجام شود.

وی افزود: طرف سعودی نیز نگاه خوش‌بینانه‌ای به این موضوع داشت و امیدوارم که شاهد بازی تیم‌های باشگاهی دو کشور در ایران و عربستان باشیم. بر اساس آخرین اخباری که اطلاع دارم، بین مقامات ورزشی دو کشور نیز ارتباطات خوبی انجام شده است.

منبع: imna-683428

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2749

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.