عدالت باید در فوتبال حکم‌فرما باشد

  • کد خبر : 2684
  • 2 شهریور 1402, 02:00
عدالت باید در فوتبال حکم‌فرما باشد
مدافع استقلال گفت: شرایط در فوتبال باید یکسان باشد، درخصوص داوری نیز انتظار داریم عادلانه قضاوت کنند. می‌توانید شهادت دهید که تیم ما موقعیت گل بیشتری داشت اما سپاهان دو موقعیت را روی دروازه ما ایجاد کرد و روی یک موقعیت به پنالتی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ، روزبه چشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند بازی را همه دیدند، فکر می‌کنم سپاهان در صحنه پنالتی اتفاقات دیگری افتاد، میلاد زکی‌پور ارسلان مطهری را از پشت سر هل داد، همه چیز مشخص است و نیاز به کارشناسی داوری ندارد، داور باید قبل از صحنه هند برای ما خطا اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد. درخصوص برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان، مشخص بود که باید به سود ما آن خطا اعلام می‌شد.

وی ادامه داد: این درست نیست سپاهان با ۶۰-۷۰ هزار هوادار از تیم‌ها میزبانی کند و ما در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف رقبا برویم، در اصل شرایط در فوتبال باید یکسان باشد، درخصوص داوری نیز انتظار داریم عادلانه قضاوت کنند. می‌توانید شهادت دهید که تیم ما موقعیت گل بیشتری داشت اما سپاهان دو موقعیت را روی دروازه ما ایجاد کرد و روی یک موقعیت به پنالتی دست یافت.

مدافع استقلال گفت:‌قصد داشتیم از این بازی سه امتیاز را بگیریم و باید از کادرفنی و بازیکنان تیم تشکر کنم، اما نمی‌توان با این شرایط کار کرد و عدالت باید در فوتبال حکم‌فرما باشد.

منبع: imna-682326

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2684

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.