از غیرت بچه‌ها برای پیروزی ممنونم / هراسی از همگروهی با الهلال و النصر نداریم

  • کد خبر : 2679
  • 2 شهریور 1402, 02:00
از غیرت بچه‌ها برای پیروزی ممنونم / هراسی از همگروهی با الهلال و النصر نداریم
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: از تقابل با الهلال و النصر هراسی نداریم چرا که این اتفاق می‌افتد اما با دست بسته باید با تیم‌های پرهزینه بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ، پیام نیازمند پس از شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام هم‌تیمی‌هایم و کسانی که در هفته سختی که هم خودم و هم خانواده‌ام داشتیم در کنارمان بودند که باعث شد حضور و دلگرمی‌هایشان غم را برای من مقداری سبک‌تر کرد. از هواداران سپاهان، استقلال و بچه‌های تیم که برای شادی روح پدرم غیرت به‌خرج دادند و انشالله روحش شاد باشد.

وی درباره شرایط بازی افزود: چمن بازی از سطح بازی کاست و کیفیت دیدار هم چندان بالا نبود اما خداروشکر به‌هر نحوی بود سه‌امتیاز را کسب کردیم و انشالله بتوانیم روندمان را حفظ کنیم. گرد و خاک عجیبی در ابتدای بازی هوای ورزشگاه را فرا گرفته بود و چند نفر از بچه‌ها به سرفه افتاده بودند اما نمی‌دانم دلیل آن چه‌بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان راجع‌به آمار خیلی‌خوبی که تا اینجای لیگ به‌ثبت رسانده خاطرنشان کرد: آمار یک گل‌خورده در سه‌بازی نتیجه تلاش تیم است و از همین ابتدا تمام بچه‌ها یک‌دل و منسجم هستند؛ نسبت به سال گذشته بهتر و باتجربه‌تر شده‌ایم و می‌دانم امتیازات هفته‌های ابتدایی مهم‌تر است و امیدوارم همین روند را بتوانیم حفظ کنیم.

پیام نیازمند با گلایه در رابطه با ویدیویی که از وی بر سر مزار پدرش در فضای رسانه و مجازی منتشر شد گفت: باید به حریم خصوصی همدیگر احترام بگذاریم، آن ویدیویی که از من منتشر شد حریم خصوصی من و خانواده‌ام بود، ما هم مانند همه زمانی‌که عزیزمان را از دست می‌دهیم عزاداری می‌کنیم و نمی‌دانم آن ویدیو توسط چه‌کسی و با چه نیتی بیرون آمد اما امیدوارم روح پدرم شاد باشد و مابقی مسائل برایم بی‌ارزش است و از این پس هم هر کاری انجام دهم حول‌محور شادی روح پدرم است.

وی درخصوص هم‌گروهی سپاهان با تیم‌هایی همچون الهلال و النصر در لیگ‌قهرمانان آسیا تصریح کرد: هراسی نداریم چرا که قطعاً با یکی از تیم‌های پرستاره عربی هم‌گروه خواهیم شد و یک واقعیت است، آن‌ها روزبه‌روز درحال پیشرفت و هزینه‌های گزاف هستند اما در ایران دست ما بسته است و گویا هدف ضعیف‌شدن تیم‌های ایرانی است، در لیگ برتر شاید بتوان این را مدیریت کرد اما در عرصه بین‌المللی کارمان سخت است.

گلر طلایی‌پوشان در پایان عنوان کرد: باید به‌دنبال این باشیم که آبروریزی پیش نیاید. خصوصاً اینکه امسال قوانین عجیب‌وغریبی وضع شده که دست خیلی از تیم‌ها را برای ثبت قرارداد بسته و باشگاه‌هایی که در آسیا حضور دورند علاقه داشتند تیم‌شان را تقویت کنند اما این اتفاق نمی‌افتد و امیدوارم شرایط بهتر شود.

منبع: imna-682328

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2679

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.