نمی‌توانم پیش بینی کنم استقلال از سپاهان فعلی می‌ترسد یا نه؟

  • کد خبر : 2639
  • 31 مرداد 1402, 22:00
نمی‌توانم پیش بینی کنم استقلال از سپاهان فعلی می‌ترسد یا نه؟
اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که استقلال از سپاهان فعلی می‌ترسد یا نه؟! ما فقط می‌خواهیم ببریم و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم استقلال تهران که در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: بازی مهمی در پیش داریم و خوش‌آمد می‌گویم به هواداران استقلال که به اصفهان آمدند. امیدوارم در بازی مثالی باشیم برای جامعه و شاهد یک مسابقه فوتبال جذاب میان دو تیم باشیم.

وی ادامه داد: من به طور کل سوپرایزی برای هیچ چیزی ندارم و سعی می‌کنم از داشته‌هایم استفاده کنم؛ آکادمی تیم ما در حال فعالیت است و ما امسال با توجه به شناختی که رقم خورده است بازیکنان خوب و بیشتری را از آکادمی به کار گرفته‌ایم.

مورایس افزود: بازی فوتبال بازی ارزش هاست و اگر بتوانیم از ارزش‌ها استفاده کنیم بسیار خوب است. امیدوارم این انگیزه برای سایر بازیکنان آکادمی هم ایجاد شود و سطح آنها ارتقا یابد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: من نمی‌توانم پیش بینی کنم که استقلال از سپاهان فعلی می‌ترسد یا نه؟! ما فقط می‌خواهیم ببریم و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

وی گفت: این بازی یک مسابقه متفاوت است و احساسات زیادی پشت این بازی است؛ مثل همه دربی‌ها و بازی‌های کلاسیک احتمال رخ دادن اتفاقات مختلفی وجود دارد. ما فقط امیدواریم بازی منصفانه و عادلانه ای در پیش داشته باشیم.

به گفته مورایس اگر بازی باشد که پیام نیازمند باید بازی کند بازی فرداست؛ هر بازیکنی در این شرایط نیازمند حمایت است و ما حمایت کامل را از پیام انجام می‌دهیم.

ژوزه مورایس درباره قدرت تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: حس من درباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این است که اسم بازی نمی‌کند! من باورهای خودم دارم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. برای ما فرقی ندارد با التحاد یا الهلال همگروه شویم.

کد خبر 5868294

منبع: mehrnews-5868294

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2639

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.