همیشه سپاهان را رقیب محترمی می‌دانم/با تمام انرژی و تمرکز برای دربی اصفهان حاضر می‌شویم

  • کد خبر : 2539
  • 24 مرداد 1402, 14:00
همیشه سپاهان را رقیب محترمی می‌دانم/با تمام انرژی و تمرکز برای دربی اصفهان حاضر می‌شویم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای دربی چند بازیکن را در اختیار نداریم اما سعی می‌کنیم با تمام انرژی و تمرکز برای این دیدار در زمین حاضر شویم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و علاقمندان به دو تیم از این مسابقه لذت ببرند.

محمد ربیعی در حاشیه اولین پویش استعدادیابی ورزشی کودکان کار که به همت باشگاه ذوب آهن و سازمان‌های مردم نهاد اصفهان امروز_سه‌شنبه ۲۴ مردادماه_ برگزار شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای برپایی این برنامه تشکر می‌کنم. کودکان کار ارزشمند هستند و علاقمندی آنها به ورزش و دوری از هنجارهای جامعه و سوق دادن آنها به فوتبال و دیگر ورزش‌ها می‌تواند امر پسندیده‌ای باشد، بعضاً در همین افراد استعدادهای خوبی شناخته شده و باعث افتخار آفرینی برای کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: در تیم بزرگسالان فوتبال ذوب آهن هر تلاش و خدماتی که بتوانیم در اختیار این کودکان بگذاریم انجام می‌دهیم تا حس خوبی در بین آنها شکل گیرد، حتی قرار است بازی نمادینی بین کودکان کار و تیم ذوب آهن در آینده‌ای نزدیک انجام شود تا امیدواری بزرگی در بین کودکان ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به بازی مهم شهرآورد اصفهان تصریح کرد: در این مدتی که در لیگ برتر کار می‌کنم همیشه سپاهان را رقیب محترمی می‌دانم و آنها بسیار برای من قابل اعتنا و احترام هستند، تیم ما هم مسیر تحولی را در پیش گرفته است و نمی‌گویم مشکلاتی داریم چراکه باید درصدد حل آنها باشیم اما برای بازی فردا چندبازیکن را دراختیار نداریم، سعی می‌کنیم با تمام انرژی و تمرکز برای دیدار فردا در زمین حاضر شویم، امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و علاقمندان به دو تیم از این مسابقه لذت ببرند.

منبع: imna-680090

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2539

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.