سعید عزت‌اللهی برای چهارمین هفته متوالی از لیست وایله خط خورد

  • کد خبر : 2528
  • 23 مرداد 1402, 00:00
سعید عزت‌اللهی برای چهارمین هفته متوالی از لیست وایله خط خورد
سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی تیم فوتبال وایله‌کلاب که وضعیت نامشخصی در این تیم دارد برای چهارمین هفته متوالی در لیست وایله قرار نگرفت‌.

به گزارش خبرنگار ، تیم فوتبال وایله‌کلاب دانمارک عصر امروز _یک‌شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در قالب چهارمین هفته فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سوپرلیگ دانمارک در ورزشگاه خانگی خود و با قضاوت سیمون راسموسن در برابر تیم پرمهره میتیلند قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

نکته عجیب و البته تکراری این بازی، قرار نگرفتن سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال وایله‌کلاب در ترکیب این تیم برای چهارمین هفته متوالی بود. عزت‌اللهی تا شش‌ماه دیگر در عضویت تیم فوتبال وایله قرار دارد، اما هیچ اثری از این هافبک باتجربه در وایله نیست.

سعید عزت‌اللهی در نقل‌وانتقالات تابستان امسال موردتوجه باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز قرار گرفته بود و باشگاه ویله بولدکلاب باوجود مخالفت‌هایی که برای این انتقال انجام داده بود ابتدا رقم ۳۰۰ هزار دلار را برای صدور رضایت‌نامه هافبک ایرانی خود به مشتریان اعلام کرد.

چند روز بعد و پس از بررسی پیشنهادهایی که به‌دست باشگاه وایله‌کلاب رسیده بود، این رقم به عدد یک‌میلیون دلار افزایش یافت و پس از پاسخ منفی باشگاه‌های ایرانی به پرداخت این عدد، از آن‌پس تا همین امروز شاهد حضور عزت‌اللهی در ترکیب وایله در مسابقات رسمی نبوده‌ایم و گویا قرار است این غیبت تمدید شود.

عزت‌اللهی شش‌ماه دیگر با وایله‌کلاب قرارداد دارد و دو راه نیز پیش‌پای وی است؛ می‌تواند برای جدایی از وایله، شخصاً مبلغ رضایت‌نامه‌اش را تمام و کمال پرداخت کند یا اینکه قرارداد خود را طبق خواسته مدیریت این باشگاه به‌مدت دو فصل‌ونیم دیگر تمدید کند، در غیر این‌صورت لج‌ولجبازی‌های عزت‌اللهی و باشگاه وایله تداوم خواهد داشت.

به گزارش ، تیم فوتبال وایله که سال گذشته با قهرمانی در لیگ دسته‌اول به سطح نخست فوتبال دانمارک بازگشت، در سه دیدار اخیرش در سوپرلیگ دانمارک سه شکست متوالی داشته و در این مدت شش گل دریافت کرده و با این روند در قعر جدول ۱۲ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته است.

منبع: imna-679677

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2528

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.