از ۶ سالگی در آکادمی سپاهان بودم/ از اعتماد آقای مورایس تشکر می‌کنم

  • کد خبر : 2505
  • 20 مرداد 1402, 02:00
از ۶ سالگی در آکادمی سپاهان بودم/ از اعتماد آقای مورایس تشکر می‌کنم
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: از شش‌سالگی در آکادمی سپاهان حضور داشتم و خوشحالم که امروز با اعتماد ژوزه مورایس توانستم نخستین بازی‌ام در لیگ برتر را انجام دهم.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز عصر روز _پنج‌شنبه نوزدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان و با حضور هواداران دو تیم به‌انجام رسید و نتیجه آن سه بر یک به‌سود سپاهان شد.

عرشیا سرشوق هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از این دیدار و انجام نخستین بازی خود در لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداروشکر نخستین بازی خودم در لیگ برتر را به‌انجام رساندم و به‌همین دلیل از اعتماد آقای مورایس نسبت به من تشکر می‌کنم؛ جو ورزشگاه فوق‌العاده بود و از هواداران سپاهان ممنونم، انشالله که حمایت‌شان تا انتهای فصل با ما و در کنارمان باشد.

وی در ادامه افزود: از شش‌سالگی در آکادمی سپاهان بودم، از زمانی هم که آقای مورایس به سپاهان آمده شرایط و رسیدگی بهتر شده و تعداد بازیکنان بیشتری از رده‌های آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند. امیدوارم سایر بچه‌هایی که مانند من در آکادمی هستند نیز بتوانند به تیم اصلی راه پیدا کنند.

هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بازی اول بود و انشالله پیروزی‌ها تداوم داشته باشد، لیگ خیلی سخت و دشواری پیش‌رو داریم اما انشالله بتوانیم اتفاقات خوبی را در ادامه فصل رقم بزنیم.

منبع: imna-679081

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2505

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.