باید صبور باشیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم/ تمرینات پیش‌فصل را دیر آغاز کردیم

  • کد خبر : 2449
  • 17 مرداد 1402, 22:00
باید صبور باشیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم/ تمرینات پیش‌فصل را دیر آغاز کردیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما همچون ملوان تمرینات پیش‌فصل را دیر آغاز کرد اما باید صبور بود چرا که زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ، محمد ربیعی امروز_ سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در فاصله یک‌روز مانده به تقابل گاندوها در برابر ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که دوباره در خدمت مردم عزیز خطه گیلان و شهر بندرانزلی هستم؛ بازی اول در فصل جدید دشوار خواهد بود چرا که هر دو تیم، ترکیب جدیدی دارند.

وی در ادامه افزود: از ملوان شناخت چندانی ندارم، البته نسبت به تفکرات سرمربی و بازیکنان ملوان شناخت متوسطی دارم. خودمان هم تیمی نسبتاً تازه و جوان داریم و سعی‌مان بر این است تیم پویایی روانه مسابقات فصل جدید کنیم. باید صبور باشیم چرا که رسیدن به نقاط و شرایط آرمانی زمان خواهد برد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ما و ملوان در بین تیم‌هایی بودیم که خیلی دیر پیش‌فصل را شروع کردیم و به‌همین دلیل زمان می‌برد که هر دو تیم به کیفیت مطلوب‌تری برسند. امیدواریم این اتفاق برای هر دو تیم در سریع‌ترین زمان رخ بدهد. شرایط آب و هوایی شامل تمام شهرها می‌شود اما باید بازی کنیم و تمهیدات درستی را برای این ماجرا در نظر بگیریم.

منبع: imna-678624

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2449

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.