مهدی تاج: رونالدو را هم بیاوریم فوتبال ایران پیشرفت نمی‌کند! + فیلم

  • کد خبر : 2411
  • 13 مرداد 1402, 16:00
مهدی تاج: رونالدو را هم بیاوریم فوتبال ایران پیشرفت نمی‌کند! + فیلم
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان معتقد است حتی اگر کریستیانو رونالدو هم به لیگ ایران بیاید فوتبال‌مان پیشرفت چندانی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ، فوتبال عربستان، امارات و سایر کشورهای عربی قاره‌کهن در ماه‌های اخیر با جذب ستاره‌های بزرگ و نام‌دار فوتبال جهان، تمام نگاه‌ها را به‌سمت خودشان جذب کرده و فوتبال‌شان را در آستانه رسیدن به بالاترین سطوح قرار دادند اما باوجود همه این‌ها باز هم در فوتبال ایران کسی نمی‌خواهد باور کند درحال پسرفت هستیم.

فوتبال ایران به‌جای تلاش برای پیشرفت، درجا می‌زند و هنوز که هنوز است درگیر پیش‌پا افتاده‌ترین مسائل ازجمله مجهز شدن ورزشگاه‌ها به سیستم کمک‌داور ویدئویی است. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز امروز با صحبت‌هایی که در برنامه ورزش‌ومردم شبکه‌یک صداوسیما انجام داد مخالفت عجیب خود در زمینه حضور ستاره‌ها در فوتبال آسیا را نشان داد.

مهدی تاج درخصوص هزینه برای فوتبال اظهار کرد: خرج کردن پول برای آکادمی‌ها، توسعه نوجوانان، جوانان و امید و توسعه فوتبال در باشگاه‌ها آزاد است. اگر بودجه دارند سه ورزشگاه بسازند. ما برای لیگ برتر سقف گذاشتیم و با واقعیت‌ها این قوانین وضع شده است.

وی در ادامه افزود: من با رئیس فدراسیون عربستان رفیق هستم. آن‌ها گردشگری و سینما را هم گسترش می‌دهند. پول کلانی دارند که بخشی را در ورزش آوردند و بخشی را در صنایع دیگر و می‌خواهند از نفت بی‌نیاز شوند. این برای ما عملیاتی نیست، توسعه خریدنی نیست بلکه ساختنی است؛ اگر ما رونالدو را هم بیاوریم در توسعه خیلی اتفاق بزرگی نمی‌افتد.

منبع: imna-677689

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2411

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.