تمرینات سپاهان از روز شنبه مجددا آغاز می‌شود

  • کد خبر : 2408
  • 12 مرداد 1402, 22:00
تمرینات سپاهان از روز شنبه مجددا آغاز می‌شود
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نظر مورایس به استراحت پرداختند و از روز شنبه جلسه تمرینی‌شان را برای تقابل در هفته اول لیگ برتر با تراکتور برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ، طلایی‌پوشان تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار است روز _پنج‌شنبه نوزدهم مردادماه_ در هفته نخست بیست‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه نقش‌جهان و با حضور تماشاگران خود به مصاف تراکتور تبریز می‌روند.

البته با توجه به تعویق یک‌هفته‌ای هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، تمرین امروز طلایی‌پوشان اصفهانی با صلاحدید ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان تعطیل شد و سپاهانی‌ها از فردا تمرینات خود را برای آمادگی بیشتر تا زمان بازی نخست‌شان در لیگ برتر از سر می‌گیرند.

طلایی‌پوشان که در روزهای گذشته تمرینات پرفشاری را پشت‌سر گذاشته‌اند، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه نقش‌جهان به تمرین پرداختند و با توجه به تعویق مسابقات لیگ برتر و تمرینات پرفشار روزهای گذشته، یک‌روز استراحت کردند تا از هفته آینده دوباره تمرینات را برپا کنند.

به‌همین دلیل ژوزه مورایس سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی، امروز به شاگردان خود استراحت داد و قرار است تمرینات سپاهان از روز جمعه بار دیگر در مجموعه ورزشی فردوس اصفهان از سر گرفته شود. گفتنی است سپاهان تا این لحظه به‌جز امید نورافکن مصدوم دیگری برای هفته اول لیگ ندارد و با تمام قوا به‌دنبال پیروزی مقابل تی‌تی‌ها خواهد بود.

منبع: imna-677625

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2408

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.