اگر در این دوره فوتبالیست بودم از خیلی‌ها بیشتر می‌ارزیدم/ کاری به تخلف شمس‌آذر نداریم

  • کد خبر : 2347
  • 8 مرداد 1402, 06:00
اگر در این دوره فوتبالیست بودم از خیلی‌ها بیشتر می‌ارزیدم/ کاری به تخلف شمس‌آذر نداریم
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: در زمان ما با عشق در زمین فوتبال بازی می‌کردیم اما دوره عوض شده و پول حرف اول را می‌زند؛ البته که اگر در این دوره فوتبالیست بودم ارزش بیشتری نسبت به خیلی از بازیکنان امروزی داشتم.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فجرسپاسی شیراز در ادامه روند آماده‌سازی‌شان برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته‌اول روز گذشته _شنبه هفتم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر در مصافی تدارکاتی برابر هم قرار گرفتند و به تساوی بدون‌گل دست یافتند.

مهدی رجب‌زاده پس از این جدال دوستانه در جمع خبرنگاران به گفت‌وگویی کوتاه پرداخت و اظهار کرد: خیلی‌خوشحالم که دو بازی در اصفهان انجام دادیم؛ نقش‌جهان و فولادشهر برای من خاطره‌انگیز است. در بازی سنگین با سپاهان سربلند بودیم و با اینکه کمتر از دو هفته است تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم هماهنگ بودیم‌. بازیکنان ذوب‌آهن نیز از لحاظ بدنی کاملاً آماده بودند اما فضا را بستیم و در نهایت با اینکه داور برایمان پنالتی نگرفت به تساوی رسیدیم.

وی افزود: از باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان به‌علت مهمان‌نوازی‌شان و امکاناتی که در اختیارمان قرار دادند ممنونم و امیدوارم که در فصل پیش‌رو خصوصاً ذوب‌آهن عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی درخصوص اینکه اگر هم‌اکنون فوتبالیست بود قیمت خودش را چه‌مقدار ارزیابی می‌کرد گفت: نمی‌توانم روی خودم قیمت بگذارم اما شاید از خیلی بازیکنان فعلی حقوق بیشتری دریافت می‌کردیم؛ تفاوت در فوتبالیست‌ها وجود دارد و طبیعی است اما هیچ‌گاه برای پول فوتبال بازی نکردیم و همین الان نیز باوجود اینکه پول برای زندگی مهم است اما عاشق فوتبال بودیم و دوست داریم در این حال‌وهوا باشیم.

مهدی رجب‌زاده خاطرنشان کرد: دوره و زمانه اکنون عوض شده اما عقیده ما این بود که خوب فوتبال بازی‌کن پول خودش می‌آید و با جان‌ودل فوتبال را لمس می‌کردیم و به‌موقع‌اش نیز حق‌وحقوق‌مان را گرفتیم. خیلی دوست‌داشتم بتوانم همچنان فوتبال بازی کنم اما دیگر کافی است و باید در مربیگری تجربیات‌مان را در اختیار جوانان قرار دهیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار در رابطه با اینکه فکر می‌کند در فصل پیش‌رو با فجرسپاسی به لیگ برتر صعود خواهد کرد یا خیر؟ اینگونه واکنش نشان داد: سال گذشته در شرایطی به فجر آمدم که از لیگ دسته‌اول سقوط کرده بود و کارمان خیلی سخت بود، یک خانه‌تکانی ۱۷ نفره انجام دادیم، دشوار بود که به هماهنگی برسیم اما این اتفاق افتاد و بار فنی تیم‌مان خیلی خوب بود و از هفته ششم در کورس صعود بودیم تا روزهای آخر هم شانس داشتیم اما مصدومیت چند بازیکن مانع از این اتفاق شد تا جا بمانیم‌. امسال اما تمام تمرکزمان این است یک تیم قوی داشته باشیم و برای صعود و قهرمانی رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در پایان در رابطه با حواشی عجیب درخصوص بازیکن غیرقانونی شمس‌آذر که موجب اعتراض باشگاه سایپا شد گفت: راجع‌به این قضایا نمی‌توانم خیلی اظهارنظر کنم اما تجربه نشان داده وقتی امتیازات جمع می‌شود دیگر نمی‌توان به عقب بازگشت. برخی جاها تخلف یک تیم منجر به سقوط آن تیم و برخی جاهای دیگر باعث محرومیت بازیکن می‌شود، نمی‌دانیم قانون قطعی‌اش چیست اما شمس‌آذر و استقلال خوزستان زحمت کشیدند. سایپا هم دارد تلاش می‌کند از این فرصت به‌سود خود استفاده کند اما دیگر هر اتفاقی بیفتد پیگیر آن نیستیم.

صحبت‌های کامل مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی از دریچه دوربین :

منبع: imna-676537

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2347

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.