یک‌ فصل دیگر با مس قرارداد دارم / پیشنهادی از ذوب‌آهن و ربیعی نداشتم

  • کد خبر : 2071
  • 5 تیر 1402, 14:00
یک‌ فصل دیگر با مس قرارداد دارم / پیشنهادی از ذوب‌آهن و ربیعی نداشتم
کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان ضمن رد شایعات اخیر مبنی‌بر ارائه پیشنهاد ربیعی و ذوب‌آهن به وی، اعلام کرد یک‌سال دیگر از قراردادش با مس باقی‌مانده و با وجود بند فسخی که دارد، هنوز تصمیم به جدایی نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ، حدود ۲۰ ساعت قبل محمد ربیعی، سرمربی چند فصل اخیر تیم فوتبال مس رفسنجان پس از مذاکره و توافق با مدیران ذوب‌آهن اصفهان، به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی این تیم برای فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شد و طبق اطلاعات مدت‌زمان قرارداد وی با گاندوهای اصفهانی نیز دو سال خواهد بود.

با انتخاب محمد ربیعی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و آغاز رسمی فعالیت وی در ذوب‌آهن، شایعات نقل‌وانتقالاتی نیز استارت خورد و به‌دنبال آن اسم محسن آذرباد در میان گزینه‌های خرید سبزپوشان اصفهانی مطرح شد تا وی همچون چند فصل گذشته زیر نظر ربیعی به فوتبال خود ادامه دهد.

محسن آذرباد، کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن رد این شایعات اظهار کرد:"یک فصل دیگر با مس رفسنجان قرارداد دارم؛ البته در قرارداد من بند فسخ نیز وجود دارد اما در حال حاضر تصمیمی مبنی‌بر جدایی از مس در نقل‌وانتقالات تابستانی نگرفته‌ام."

وی همچنین تاکید کرد: "محمد ربیعی با من درباره پیوستن به ذوب‌آهن هیچ صحبتی نکرده همچنین این باشگاه اصفهانی نیز به من پیشنهادی برای فصل آینده نداده است."

منبع: imna-669620

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2071

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.