شاکله اصلی سپاهان حفظ می‌شود/ نگرانی هواداران طلایی پوش قابل درک است

  • کد خبر : 2053
  • 1 تیر 1402, 06:00
شاکله اصلی سپاهان حفظ می‌شود/ نگرانی هواداران طلایی پوش قابل درک است
«شاکله اصلی تیم ما از سال گذشته به دلیل قرارداد بازیکنان حفظ شده است. نگرانی هواداران در زمان نقل و انتقالات طبیعی است و این موضوع سبب می‌شود از طریق اخباری که عمدا یا سهوا در فضای مجازی منتشر می‌شود تحریک شوند»

به گزارش خبرنگار ، روز گذشته، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان برای برگزاری تمرینات و اردوی پیش فصل طلایی پوشان در راستای حضور پر قدرت در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشت. بدون تردید بازگشت مجدد سرمربی طلایی پوشان سبب می‌شود از این پس فعالیت‌های این تیم در بازار نقل و انتقالات به طور جدی پیگیری شود. از سوی دیگر مدیریت باشگاه سپاهان این روزها تلاش ویژه‌ای را برای جذب بازیکن مدنظر کادرفنی به کار بسته و هر آن امکان دارد بمب‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم از سوی باشگاه اعلام شود. با این حال برای صحبت درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان با مهدی سلیمی، مدیر طلایی پوشان در لیگ جدید به گفت‌وگو نشستیم.

سلیمی درخصوص شروع تمرینات این تیم، فعالیت در بازار نقل‌وانتقالاتی و آخرین حواشی پیرامون لیگ برتر بیست‌وسوم صحبت کرده است که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

با حضور مورایس در اصفهان، جلسات فنی تیم برگزار خواهد شد

همانطور که از سوی رسانه باشگاه مططرح شد خوزه مورایس به اصفهان بازگشته است و دستیاران وی نیز روز شنبه به ایران خواهند آمد و تا پیش از آغاز تمرینات، کادرفنی تیم در مجموعه حضور پیدا می‌کنند. از روز گذشته سرمربی طلایی پوشان در باشگاه حضور پیدا کرده و جلسات متعددی را در خصوص فضا و امکانات که بعضاً هم به روز رسانی شده‌اند و البته برنامه‌های پیش فصل و نقل و انتقالات خواهد داشت.

شاکله اصلی سپاهان حفظ می‌شود/ نگرانی هواداران طلایی پوش قابل درک است

تصمیم گیرنده مسائل فنی مورایس است

به طور کلی نقل و انتقالات باشگاه بر اساس نظر مورایس است و این سرمربی تصمیم گیرنده اصلی در خصوص ورود و خروج بازیکنان خواهد بود. فعالیت روند جذب بازیکن تاکنون به طور جدی پیگیری شده است و از این پس و با حضور سرمربی سپاهان در اصفهان نیز این روند جدی تر جلو می‌رود.

رقابت‌های آسیا با حضور تیم‌های متمول غیر منصفانه است

طوفان زرد امسال باید در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و چمپیونز لیگ آسیا به مصاف رقبای خود برود که مسابقات آسیایی ما سنگین و دشوار خواهد بود. باتوجه به آگاهی از مسئولیت سنگینی که داریم، فعالیت های خود را با کنترل و وسواس بیشتری انجام خواهیم داد. تمامی مدیران باشگاه سپاهان حساسیت فراوانی نسبت به نقل و انتقالات تیم دارند. بدون تردید سال گذشته ضعف‌هایی داشته‌ایم اما امیدواریم که امسال شرایط بهتر شود. در آسیا با حریفان سرسختی روبه‌رو هستیم؛ به طور مثال الاتحاد بنزما و کانته را به خدمت گرفته است و با یک حساب و کتاب ساده مشخص می‌شود تنها هزینه خرید بنزما از بودجه تمامی باشگاه‌های لیگ برتری ما بیشتر است. این رقابت در آسیا غیرمنصفانه خواهد بود اما با همه این تفاسیر باشگاه سپاهان تمام تلاش خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به کار خواهد گرفت.

هیچ بازیکنی را صرفاً بر اساس معرفی جذب نخواهیم کرد

نه تنها مدیرعامل باشگاه، بلکه مورایس نیز شخصاً سفرهایی را به کشورهای مختلف داشته است و در مدتی که در خارج از ایران حضور داشت، فعالیت‌های جدی را برای جذب بازیکن از نزدیک دنبال کرده است. علاوه بر این همکاران ما در کمیته استعدادیابی به طور جدی فعالیت می‌کنند و این گونه نیست که بازیکنی را صرفاً براساس معرفی و ترنسفر مارکت به خدمت بگیریم. در واقع جذب بازیکن سپاهان بر اساس با دقت نظر بالا درحال پیگیری است.

شاکله اصلی سپاهان حفظ می‌شود/ نگرانی هواداران طلایی پوش قابل درک است

۱۴ روز در ترکیه اردو می‌زنیم

تمرینات طلایی پوشان از چهارم تیرماه آغاز خواهد شد اما با هماهنگی بازیکنان ملی پوش و سرمربی تیم، آن‌ها کمی دیرتر به سایر نفرات تیم اضافه می‌شوند. همچنین به احتمال فراوان یک اردوی برون مرزی را در کشور ترکیه برگزار خواهیم کرد. شخصاً به دستور مدیر عامل باشگاه به این کشور سفر کردم و پس از بازدید از کمپ‌های متعدد، با توجه به بودجه خود برای برگزاری اردو اقدام کردیم تا تمرینات خوب و با کیفیتی را در ترکیه داشته باشیم. مدت اردوی شاگردان مورایس ۱۴ روز است و در طی این مدت چهار بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد. جدال‌های دوستانه ما در ابتدا سطح پایین تری دارد اما در رقابت‌های بعدی به مصاف تیم‌های حاضر در لیگ برتر عربستان و کویت خواهیم رفت.

اضافه شدن دستیار ایرانی به کادرفنی؟ هنوز صحبتی در این خصوص مطرح نشده است

بدون ترید افرادی همانند هادی عقیلی یا دیگر بازیکنان سابق تیم از اسطوره های باشگاه به شمار می‌روند و هواداران نیز به حضور آن‌ها در تیم علاقه‌مند هستند اما در واقع تصمیم گیرنده مسائل فنی سپاهان، مورایس است و این سرمربی تصمیم می‌گیرد از چه کسانی به عنوان کادرفنی استفاده کند و ما نیز با وی همکاری خواهیم کرد. در حال حاضر جلسات فنی جدی پیرامون استفاده از دستیار ایرانی برگزار نشده است و در آینده در خصوص این موضوع جلسه خواهیم داشت.

بازیکنان اثرگذار سپاهان را حفظ خواهیم کرد

جدایی برخی نفرات همچون مغانلو را تایید نمی‌کنم. شاکله اصلی تیم ما از سال گذشته به دلیل قرارداد بازیکنان حفظ شده است و به احتمال فراوان امسال نیز در خدمت بازیکنانی همچون شهریار مغانلو و رامین رضائیان خواهیم بود. تنها مشکل جدی سپاهان خط دروازه این تیم بود که خوشبختانه با تمدید پیام نیازمند این مسئله نیز بر طرف شد. به احتمال فراوان مورایس تمام بازیکنان اثر گذار سال گذشته خود را در اختیار خواهد داشت و در فصل جاری با آن‌ها همکاری داریم؛ در واقع تلاش ما برطرف کردن نقاط ضعف تیم خواهد بود.

درخصوص جذب رضا شکاری تا پیش از نهایی شدن قرارداد نام هیچ بازیکنی مطرح نمی‌شود

درخصوص جذب رضا شکاری پروتکل‌های جذب بازیکن در تمام دنیا به این شکل است که تا پیش از نهایی شدن قرارداد صحبتی نمی‌شود چراکه بعضاً شیطنت‌هایی وجود دارد و تاکید مدیرعامل باشگاه این است در خصوص بازیکنانی که قرارداد آن‌ها نهایی نشده صحبتی نشود.

شاکله اصلی سپاهان حفظ می‌شود/ نگرانی هواداران طلایی پوش قابل درک است

سپاهان از سرمایه بزرگ هوادار بهره‌مند است

حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرینات سپاهان از جمله مسائل فنی است که باید با نظر مستقیم سرمربی تیم باشد. مجموعه سپاهان مشکلی با حضور آنها ندارد اما در هرحال کادرفنی تیم ملاحظاتی دارد که باید در نظر گرفته شود. این موارد نیز به مورایس انتقال داده می‌شود و امیدوارم تصمیم بهینه‌ای در جهت روند فنی تیم اتخاذ شود. هواداران رکن اصلی موفقیت یک باشگاه هستند؛ همانگونه که مدیریت و عوامل تصمیم گیرنده تیم اهمیت دارند به همان میزان نیز هواداران می‌توانند اثر گذار باشند و نقش کاتالیزور را ایفا کنند. سپاهان از جمله تیم‌هایی است که این سرمایه را در اختیار دارد. همانگونه که می‌دانید برخی تیم‌ها در ایران آنچنان که باید و شاید از سرمایه هواداری برخوردار نیستند اما خوشبختانه سپاهان از این مهم برخوردار است.

هواداران گمان نکنند نسبت به برخی مسائل بی توجهی می‌شود

از هواداران تقاضا می‌کنم امسال نیز همانند سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند چراکه بدون حمایت آن‌ها هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد. انتظار هواداران سپاهان از این مجموعه در خصوص کسب عنوان قهرمانی و حضور پرقدرت در آسیا باتوجه به پیشینه‌ای که طوفان زرد آسیا داشته قابل درک است و به همین دلیل به آن‌ها اطمینان می‌دهم تمامی ارکان تیم تلاش خود را به لحاظ فکری و امکاناتی به کار خواهد گرفت تا امسال اتفاق‌خوشایندی را تجربه کنیم.

نگرانی هواداران در زمان نقل و انتقالات طبیعی است

نگرانی هواداران در زمان نقل و انتقالات طبیعی است و این موضوع سبب می‌شود از طریق اخباری که عمداً یا سهواً در فضای مجازی منتشر می‌شود تحریک شوند و اینگونه گمان کنند که باشگاه نسبت به برخی مسائل بی توجه است اما در واقع چنین موضوعی صحت ندارد چراکه سپاهان دارای یک تیم تخصصی در جذب بازیکن است و تمام توانایی خود برای انتخاب بهترین گزینه ها را به کار خواهد گرفت.

منبع: imna-668668

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/2053

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.