از آمادگی بدنی بالایی برخوردار هستم/ با مسابقات آسیا آشنایی دارم+ فیلم

  • کد خبر : 1944
  • 11 خرداد 1402, 08:00
از آمادگی بدنی بالایی برخوردار هستم/ با مسابقات آسیا آشنایی دارم+ فیلم
بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: چند روز اخیر مسابقات لیگ رومانی به اتمام رسیده است و به دلیل حضور در این تورنمنت از آمادگی خوبی برخوردار هستم همچنین سابقه حضور در یکی از تیم‌های لیگ کویت و فینال مسابقات آسیا را داشته‌ام و به همین دلیل به هندبال آسیا آشنا هستم.

استوان ویوویچ در گفت‌وگو با در خصوص شرایط حضور در تیم هندبال سپاهان اظهار کرد: بابت حضور در سپاهان بسیار خوشحال هستم و از سوی کادرفنی و سایر بازیکنان استقبال خوبی از من داشتند. اطلاعاتی که در خصوص باشگاه‌های ایرانی و هندبال آسیا داشتم زمینه آشنایی من با طلایی پوشان را فراهم کرد و زمانی که از سوی وویویچ به سپاهان دعوت شدم در این تیم حضور پیدا کردم.

وی افزود: سابقه حضور در یکی از تیم های کویت و فینال مسابقات آسیا را داشته‌ام و به همین دلیل به هندبال آسیا آشنا هستم.

بازیکن تیم هندبال طلایی پوشان با اشاره به تیم های قدرتمند مسابقات آسیایی عنوان کرد: هر دو تیم کویتی و قطری جزو تیم‌های خوب و قوی هستند که در گروه ما حضور دارند.در هرحال برای همه حریفان خود احترام قائل هستیم و بدون تردید برای هر بازی برنامه ریزی خواهیم داشت تا رقابت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در پایان با بیان میزان آمادگی بدنی خود ادامه داد: در چند روز گذشته مسابقات لیگ رومانی به اتمام رسیده است و به دلیل حضور در این تورنمنت از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

منبع: imna-664702

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1944

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.