قهرمانی نه اما قول مبارزه می‌دهم/ حمایت هواداران طلایی پوش به ما کمک می‌کند

  • کد خبر : 1943
  • 11 خرداد 1402, 06:00
قهرمانی نه اما قول مبارزه می‌دهم/ حمایت هواداران طلایی پوش به ما کمک می‌کند
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت:من در خصوص نتیجه ها هیچ قولی به هواداران نمی‌دهم اما به آن‌ها اطمینان می‌دهم در طول ۶۰ دقیقه مبارزه کنیم. هرچند که هدف ما پیروزی در این تورنمنت است.

وسلین وویویچ در گفت‌وگو با در خصوص شرایط بدنی بازیکنان هندبال سپاهان اظهار کرد: بازیکنان تیم به دلیل پشت سرگذاشتن لیگ طولانی مدت دچار خستگی هستند و به همین دلیل مدتی را به استراحت و ریکاروی اختصاص دادیم. شب گذشته سه بازیکن خارجی به ما اضافه شدند و تلاش می کنیم تا هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.
وی افزود: جلسه ابتدایی را برای آشنایی بازیکنان با یکدیگر قرار دادیم اما در جلسات بعد تمرینات خود را با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال طلایی پوشان با اشاره به دلیل جذب بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: به خوبی با بازیکنان خارجی آشنایی دارم و به دلیل آشنایی که با سیستم کاری من داشتند پذیرفتم آن‌ها در سپاهان حضور پیدا کنند.ویوویچ در سه تیم مختلف با من همکاری داشته و با بازیکن خط زن خود از طریق سرمربی اسلوونی آشنایی دارم. بازیکن دیگر ما از مهره های با استعداد اسلوونی است که متاسفانه مدتی با مصدومیت مواجه بوده است اما در حال حاضر آمادگی کامل دارد.
با وی نیز آشنا هستم و اطمینان دارم هر سه نفر به ما کمک خواهند کرد.
وی ادامه داد: همه سالن های جهان با حضور تماشاگران زیبا هستند و بدون وجود آنها هیچ سالنی جذابیت ندارد.

وویویچ با بیان اینکه حضور هواداران سپاهان تا چه حد در قهرمانی این تیم تاثیر گذار است بیان کرد: بدون تردید حضور هواداران سپاهان همانگونه که در طول فصل فوتبالی برای این تیم موثر بود می‌تواند به ما نیز کمک کند و اطمینان دارم از تیم هندبال نیز حمایت خواهند کرد.
وی در پایان افزود: من در خصوص نتیجه ها هیچ قولی به هواداران نمی‌دهم اما به آن‌ها اطمینان می‌دهم در طول ۶۰ دقیقه مبارزه کنیم. هرچند که هدف ما پیروزی در این تورنمنت است.
به رغم اینکه رقابت‌های دشواری پیش روی ما است از امتیاز میزبانی خود استفاده خواهیم کرد تا بهترین نتایج را رقم بزنیم و در مرحله پایانی حضور پیدا کنیم.

منبع: imna-664703

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1943

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.