حواشی عجیب فینال لیگ برتر هندبال

  • کد خبر : 1921
  • 3 خرداد 1402, 22:00
حواشی عجیب فینال لیگ برتر هندبال
دیدار فینال لیگ برتر هندبال سپاهان و شهید شاملی کازرون با اتفاقات و حواشی عجیبی همراه بود

به گزارش خبرنگار ، در دیدار دوم و برگشت از فینال لیگ برتر هندبال، سپاهان اصفهان علی‌رغم باخت ۲۱ بر ۲۷ برابر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، به دلیل پیروزی ۲۷ بر ۳۶ در بازی رفت با ۹ گل اختلاف، برای دومین سال پیاپی قهرمان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر هندبال شد.

اما بیشتر از متن بازی، این دیدار حواشی متعددی را به همراه داشت. از ابتدای مسابقه اجازه حضور خبرنگاران و عکاسان بانوی اصفهانی به سالن مسابقه داده نشد، این درحالی بود که خبرنگاران و عکاسان بانوی اهل تهران به راحتی وارد ورزشگاه شده و این مسابقه را از نزدیک پوشش دادند.

با این وجود درحالی که روابط عمومی فدراسیون مسئول اصلی حل و فصل این ماجرا بود، نه تنها وارد عمل نشد بلکه از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرده و پاسخگوی هیچیک از اصحاب رسانه نبود.

البته حواشی دیدار فینال لیگ برتر تنها به خبرنگاران و اصحاب رسانه محدود نشد و هواداران شهید شاملی کازرون با از دست دادن قهرمانی لیگ برتر و درحالی که مجموعه تیم سپاهان درحال رفتن به رختکن بودند به بازیکنان، کادر فنی و هواداران سپاهان حمله‌ور شده و چندتن از آنها را مصدوم کردند. حتی پس از خروج این افراد نیز از بیرون سالن شیشه‌های این مجموعه شکسته شد.

منبع: imna-663307

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1921

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.