سریال مصدومیت بازیکنان ذوب‌آهن ادامه دارد/ این‌ قسمت: سامان نریمان‌جهان +فیلم

  • کد خبر : 1708
  • 15 اردیبهشت 1402, 20:00
سریال مصدومیت بازیکنان ذوب‌آهن ادامه دارد/ این‌ قسمت: سامان نریمان‌جهان +فیلم
تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و تنها اتفاق نیمه‌اول مصدومیت سامان نریمان‌جهان مهاجم ذوبی‌ها بود که منجر به تعویض‌اجباری وی شد.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌ودوم، از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند.

این دیدار در نیمه‌اول با تساوی بدون‌گل خاتمه یافت و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رقم نخورد جز اینکه یک مصدوم دیگر روی دست ذوبی‌ها اضافه شد. سامان نریمان‌جهان مهاجم گاندوها در دقایق پایانی نیمه‌اول دچار مصدومیت شد و با برانکارد از زمین بیرون آمد، نریمان‌جهان پس از اینکه به کنار زمین منتقل شد از جای خود بلند شد و به رختکن رفت اما دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

در نهایت یک تعویض‌اجباری برای ذوب‌آهن بین دو نیمه انجام گرفت و سامان نریمان‌جهان به‌دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و روح‌الله سیف‌الهی جای او را در زمین گرفت‌. بدین ترتیب از اول فصل تاکنون چندین قسمت از سریال مصدومیت‌های گاندوها ساخته شد.

منبع: imna-659242

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1708

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.