سرپرست سپاهان: از فدارسیون انتظار عدالت داریم/مسابقات ۳هفته‌ پایانی لیگ هم زمان برگزار شود

  • کد خبر : 1669
  • 12 اردیبهشت 1402, 02:00
سرپرست سپاهان: از فدارسیون انتظار عدالت داریم/مسابقات ۳هفته‌ پایانی لیگ هم زمان برگزار شود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در هفته‌های پایانی از فدارسیون انتظار عدالت داریم تا سوت‌ها به حق زده شود و همه تیم‌ها را یکسان نگاه کنند. اول فصل چندین نامه درخصوص داوری‌ها به فدراسیون فوتبال ارسال و اعتراض کردیم که هیچ جوابی به ما ندادند.

به گزارش خبرنگار ، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان شب گذشته _دوشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه_ به صورت تلفنی با برنامه فوتبال برتر ارتباط گرفت که در خصوص برگزاری مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال به صورت همزمان، اظهار کرد: فکر می‌کردیم مسابقات هفته های پایانی به صورت همزمان برگزار شود که چنین اتفاقی رخ نداد به همین دلیل نام ای به فدراسیون زدیم تا هفته ۲۸ مانند هفته های ۲۹ و ۳۰ لیگ برتر همزمان برگزار شود، اما مانند دیگر نامه‌ها جوابی نگرفتیم. هنوز هم نمی‌دانیم بازی های هفته ۲۸ در یک زمان برگزار می‌شود یا خیر.

وی ادامه داد: قنبرزاده اعلام کرد که مسابقات هفته ۲۸ همزمان است، اما نمی‌دانم چرا به حرف خود عمل نکردند و بعضی مواقع سوالاتی به ذهن ما می‌آید که جوابی برای آن پیدا نمی‌کنیم. در ۳ هفته پایانی از فدارسیون انتظار عدالت داریم تا سوت ها به حق زده شود و همه تیم‌ها را یکسان نگاه کنند. اول فصل چندین نامه درخصوص داوری‌ها به فدراسیون فوتبال ارسال و اعتراض کردیم که هیچ جوابی به ما ندادند.

در ادامه فیلم کامل صحبت‌های سرپرست سپاهان را مشاهده می‌کنید:

منبع: imna-658408

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1669

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.