شبی‌که ورزشگاه نقش‌جهان بیش از ۶۵هزار نفر به‌خود دید

  • کد خبر : 1547
  • 28 فروردین 1402, 22:00
شبی‌که ورزشگاه نقش‌جهان بیش از ۶۵هزار نفر به‌خود دید
باشگاه سپاهان با صدور پیامی از حمایت مثال‌زدنی هواداران در دیدار این تیم با مس رفسنجان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ، در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حضور چشم‌گیر هواداران خود و در شب تاریخی ورزشگاه نقش‌جهان توانست تیم مس رفسنجان را شکست دهد. به‌همین مناسبت باشگاه سپاهان با ارسال پیامی از هواداران و دست‌اندرکاران این دیدار تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

" در پی فراخوان گسترده طلایی‌دلان برای حضور در ورزشگاه نقش‌جهان جهت حمایت از تیم محبوب خود در مصاف حساس با مس رفسنجان و با حمایت ویژه حامیان باشگاه جهت رایگان نمودن بلیت مسابقه، بیش از ۶۵ هزار هوادار سپاهانی از نزدیک تماشاگر دیدار و حامی تیم سپاهان بوده و صحنه‌هایی شگفت انگیز و تاریخی آفریدند.

اکنون بر خود لازم می‌دانیم از تمامی طلایی‌دلان که با صبر و بردباری و با احساس وظیفه هواداری، این اتفاق ویژه را رقم زده و تیم را تا موفقیت حمایت کردند تشکر کرده و بار دیگر وظیفه خود را مبنی‌بر تامین زمینه رضایت و خرسندی هواداران سپاهان و مردم شریف اصفهان به خود متذکر شویم.

در پایان از زحمات شورای تامین استان، نیروی انتظامی، اعضای کانون هواداران، مدیریت و پرسنل خدوم ورزشگاه نقش‌جهان و کلیه دست‌اندرکاران که با تلاش شبانه روزی و تعهد مثال زدنی شرایط را برای برگزاری باشکوه این دیدار فراهم نمودند، تقدیر و تشکر می‌کنیم."

منبع: imna-655333

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1547

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.