من شیرازی‌ام! + فیلم

  • کد خبر : 1534
  • 27 فروردین 1402, 12:00
من شیرازی‌ام! + فیلم
مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان ‌که همواره حاشیه‌هایی با خود داشته است، پس از بازی مقابل سپاهان سخنان عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس رفسنجان روز شنبه _بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در قالب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور حداکثری تماشاگران برابر هم صف‌آرایی کردند و سپاهان با دو گل از سد نارنجی‌پوشان رفسنجانی گذشت.

بعد از اتمام مسابقه، خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان با بازیکنان دو تیم به مصاحبه پرداختند و نظرات آن‌ها را درخصوص بازی جویا شدند. در این بین گادوین منشأ، مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان که مدت‌ها است در فوتبال ایران توپ می‌زند و پس از دور زدن در تیم‌های پرسپولیس، استقلال و پیکان، پیراهن نارنجی‌های رفسنجانی را بر تن کرده است اظهار نظری عجیب کرد.

اکثر بازیکنان خارجی پس از چند سال حضور در ایران رفته‌رفته زبان فارسی را یاد می‌گیرند و حتی به این زبان صحبت می‌کنند؛ گادوین منشأ نیز که از آن دسته خارجی‌های بااستعدادی است که فارسی حرف می‌زند و صحبت‌های عجیب و بعضاً طنزآمیزش برای اهالی‌فوتبال شناخته شده است.

وی هنگام عبور از میکسدزون و درحالی‌که عنوان می‌کرد مصاحبه نخواهد کرد، به یک‌باره و بدون دلیل گفت:"من شیرازی هستم" که این جمله تعجب حاضران را به‌همراه داشت.

منبع: imna-654974

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1534

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.