حسن جعفری: می‌توانستیم نبازیم اما تنبیه شدیم/ سپاهان در قلب من است +فیلم

  • کد خبر : 1533
  • 27 فروردین 1402, 10:01
حسن جعفری: می‌توانستیم نبازیم اما تنبیه شدیم/ سپاهان در قلب من است +فیلم
مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در شروع بازی غافلگیر شدیم اما موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم تا شکست نخوریم که استفاده نکردیم و تیم باتجربه‌ای مانند سپاهان با بهره‌مندی مناسب از فرصت‌ها ما را تنبیه کرد.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس رفسنجان روز _شنبه بیست‌وششم فروردین‌ماه_ در قالب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور حداکثری تماشاگران برابر هم صف‌آرایی کردند و سپاهان با دو گل از سد نارنجی‌پوشان رفسنجانی گذشت.

حسن جعفری مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان درخصوص بازی اظهار کرد: همیشه بازی مقابل سپاهان آن‌هم در این جو بسیار سخت است و امسال هم انصافاً تیم خوبی دارد، ما هم بازی خوبی مقابل آن‌ها انجام دادیم و موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم با استفاده از آن‌ها به سپاهان نبازیم اما به‌هرحال فوتبال همین است و اگر از فرصت‌هایتان استفاده نکنید تیم باتجربه‌ای همچون سپاهان با موقعیت‌هایی که به‌وجود می‌آورد تنبیه‌تان می‌کند.

وی درخصوص بازی مقابل تیم سابقش در ورزشگاه نقش‌جهان و مقابل هزاران هوادار افزود: سپاهان همیشه برای من یک‌جور دیگری است؛ از نوجوانان با این تیم بوده‌ام و در تمام رده‌ها به قهرمانی رسیده‌ام. سپاهان همیشه در قلب من است و به‌جز بازی‌هایی که با تیم خودم مقابل آن‌ها داریم قلبا دوست دارم نتیجه بگیرد. برای سپاهان در همه رده‌ها آرزوی موفقیت و کسب قهرمانی دارم.

مدافع باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص اشتباهات داوری عنوان کرد: یکی از تیم‌هایی که در این فصل بیشترین ضربه را از داوری خورده تیم ما بوده و اشتباهات وحشتناک داوری علیه‌مان همیشه وجود داشته است. اسم نمی‌آوردم اما دو بازی قبل برخورد مدافع ما با مهاجم حریف دو متر بیرون از محوطه‌جریمه اتفاق افتاد اما هم بازیکن ما اخراج شد و هم با پنالتی که دادیم شکست خوردیم و حتی این ماجرا پیش آمد که دو پنالتی برایمان در یک بازی نگرفتند.

حسن جعفری خاطرنشان کرد: هرچقدر هم با داوری و اشتباهات آن بجنگیم و درون زمین هم با استفاه از مسائل تاکتیکی تلاش کنیم اجحاف‌ها در حق تیم‌ما زیاده بوده است؛ قبول دارم این اشتباهات علیه همه تیم‌ها بوده و هست اما ما خیلی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و باید هم‌اکنون با شش یا هفت امتیاز در رده‌های بالاتر جدول قرار می‌گرفتیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی‌بر اینکه فکر نمی‌کنید از زمانی‌که محمد ربیعی اعلام کرد از فصل آینده دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود دچار مشکل شدید تصریح کرد: ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و انتخاب آقای ربیعی هم شخصی بوده که البته من از آن اطلاعی ندارم. چیزی که مهم است این است که همیشه با تمرکز بالا در همه بازی‌ها به‌میدان می‌رویم.

مدافع مسی‌ها در پایان گفت: تیم ما سخت گل می‌خورد و در ایجاد موقعیت هم موفق عمل می‌کند اما این اشتباهات در فوتبال پیش می‌آید و باید در آینده جبران کنیم.

در ادامه مشروح صحبت‌های حسن جعفری مدافع باتجربه تیم فوتبال مس رفسنجان را پس از قبول شکست برابر سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان از زاویه دوربین مشاهده می‌کنید:

منبع: imna-654934

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1533

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.