بازیکن نفت عراق: انتظار زیادی از تیم ما وجود نداشت/ ذوب‌آهن تیم بزرگ و قدرتمندی است +فیلم

  • کد خبر : 1476
  • 24 فروردین 1402, 04:00
بازیکن نفت عراق: انتظار زیادی از تیم ما وجود نداشت/ ذوب‌آهن تیم بزرگ و قدرتمندی است +فیلم
بازیکن تیم بسکتبال نفت عراق گفت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های بزرگی‌ست که در برابر آن‌ها عملکرد خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم اما انتظار زیادی از تیم ما وجود نداشت‌.

به گزارش خبرنگار ، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن ایران و نفت عراق _چهارشنبه بیست‌وسوم فرودین‌ماه_ در دیدار پایانی رقابت‌های غرب آسیا از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال آزادی مقابل همدیگر به میدان رفتند و در پایان ذوب‌آهن با کسب پیروزی ۹۵ بر ۸۳ مقابل نفت با دو برد از مجموع سه‌بازی به نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب‌آسیا صعود کرد.

ادگار سوسا بازیکن تیم بسکتبال نفت عراق در نشست‌خبری پس از بازی اظهار کرد: به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم؛ باید به این نکته اشاره کنم که در ایران فرهنگ خوبی وجود دارد و از ما استقبال خیلی‌خوبی انجام شد. ایران تیم‌های خیلی‌خوب و بزرگی مانند ذوب‌آهن و شهرداری گرگان دارد که توانمند هستند. انتظار زیادی از ما وجود نداشت؛ تیمی کوچک هستیم و در برابر رقبای سرسختی قرار گرفتیم.

وی با اشاره به نقاط‌ضعف نفت عراق افزود: باید هوشمندانه‌تر از توپ‌ها استفاده کنیم، مشکلی که در تیم ما وجود دارد این است که در برخی مقاطع ۱۰-۱۵ امتیاز از حریف پیش می‌افتیم و خوشحال می‌شویم همین باعث می‌شود تمرکزمان را از دست بدهیم. نباید فقط حدود ۳۰ دقیقه از بازی تمرکز داشته باشیم بلکه باید این شرایط را در کل بازی حفظ کنیم. ما در برابر تیم‌های خوبی مانند ریاض و ذوب‌آهن بازی کردیم و نشان دادیم پتانسیل این را داریم که مقابل تیم‌های خوب غرب آسیا بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم و حتی به پیروزی برسیم اما لازم است روی تمرکزمان کار کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

بازیکن تیم بسکتبال نفت عراق در ادامه عنوان کرد: با این وجود عملکرد خوبی داشتیم و حتی این شانس برایمان وجود داشت که ذوب‌آهن و سایر تیم‌هایی که مقابل‌شان بازی کردیم را شکست دهیم. از همین‌رو از عملکرد هم‌تیمی‌هایم خیلی راضی‌ام و به آنان افتخار می‌کنم.

ادگار سوسا در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که به عراق برگردیم و در لیگ کشور خودمان عملکرد خیلی‌خوبی داشته باشیم و بتوانیم قهرمان شویم. این نکته را باز هم باید متذکر شوم که بسکتبال ایران سه‌بار به المپیک صعود کرده و تیم‌های قدرتمندی دارد و تشریفات هم در این کشور خیلی‌خوب است.

در ادامه ویدیوی ادگار سوسا بازیکن تیم بسکتبال نفت عراق در نشست‌خبری پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن را در ادامه از زاویه دوربین مشاهده می‌کنید:

منبع: imna-654243

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1476

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.