سیدمهدی رحمتی: گل سپاهان کاملا اتفاقی بود/ اگر پیام نیازمند نبود برنده بازی می‌شدیم

  • کد خبر : 1087
  • 9 اسفند 1401, 22:00
سیدمهدی رحمتی: گل سپاهان کاملا اتفاقی بود/ اگر پیام نیازمند نبود برنده بازی می‌شدیم
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شناخت کاملی از سپاهان داشتیم و حق‌مان سه‌امتیاز بازی بود که اگر نیازمند نبود این اتفاق می‌افتاد. چرا که به بهترین خط‌حمله لیگ موقعیت‌گلزنی ندادیم و گلی که زدند نیز کاملا اتفاقی بود.

به گزارش خبرنگار ، سیدمهدی رحمتی در کنفرانس‌خبری پس از جدال آلومینیوم اراک مقابل سپاهان اصفهان که در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به تساوی یک بر یک انجامید، اظهار کرد: هواداران عزیز امروز با تمام وجود در ورزشگاه حاضر بودند و از ما حمایت کردند؛ به‌همین دلیل از آن‌ها به‌طور ویژه تشکر می‌کنم. ما از سپاهان به اندازه کافی شناخت داشتیم، کسب سه‌امتیاز حق ما بود و به‌خاطر از دست‌رفتن پیروزی ناراحتیم و این را به شاگردانم نیز گفتم.

وی افزود: امروز باید برنده بازی می‌شدیم اما دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن زمین بود؛ در خط‌دفاعی نیز به بهترین خط‌حمله لیگ فرصت گلزنی ندادیم و گلی که دریافت کردیم فرصت جدی گلزنی نبود. سه الی چهار موقعیت خیلی‌خوب روی دروازه سپاهان به‌وجود آوردیم و دلیل ناراحتی من از دست رفتن پیروزی است و از صمیم قلب برای شاگردانم که با تمام وجود و تمرکز بالا در زمین بازی کردند و به پیروزی نرسیدند ناراحت هستم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در واکنش به اظهار نظرات سرمربی سپاهان درخصوص اینکه سپاهان می‌توانست برنده بازی باشد تصریح کرد: نمی‌توانم راجع‌به صحبت‌های ژوزه مورایس صحبت کنم چرا که او نظرات شخصی‌اش را گفته است. امروز به‌خوبی و با شناخت کامل از سپاهان بازی کردیم اما پیام نیازمند در اوایل و اواخر نیمه‌اول، دو موقعیت جدی گلزنی که تک‌به‌تک نیز بود را مهار کرد و در نیمه‌دوم نیز مطمئنم اگر عکس‌العمل گلر سپاهان نبود هانسل زاپاتا می‌توانست گل بزند.

رحمتی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که از قبل به شاگردانم توضیح داده بودیم فرصت‌های گلزنی را بر روی دروازه سپاهان به‌وجود آوردیم و تمام نکات لازم به بهترین نحو توسط بچه‌ها در زمین اجرا شد. فرصت‌هایی که ایجاد کردیم اتفاقی نبود و علاوه‌بر اینکه به سپاهان موقعیت ندادیم گلی که خوردیم نیز کاملاً اتفاقی بود.

وی در پایان گفت: قبل از گل سپاهان خطایی بر روی اسماعیل شریفات در میانه‌زمین اتفاق افتاد که اگر داور آن را می‌گرفت و به بازیکن سپاهان اخطار می‌داد، شاید آن گل را هم دریافت نمی‌کردیم. اما این را اعلام می‌کنم که خودم، تیم و هواداران برنده بازی بودیم و نمی‌دانم چگونه داور را قضاوت کنم.

منبع: imna-644548

لینک کوتاه : varzeshbebin.ir/p/1087

برچسب ها

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.